Gjest Lea Skrevet 12. januar 2004 #1 Skrevet 12. januar 2004 Jeg har gått rundt med en negl som var delvis brukket og som jeg ikke ville klippe vekk, fordi den var brukket så langt nede (AU!) Har satt på plaster og tape, prøvd med lim og lakk, men ingenting hjalp. Men så gjorde jeg et siste desperat forsøk. Jeg fant en rull med tynn, gjennomsiktig, dobbeltsidig tape fra biltema. Klippet til en bit som dekket området rundt neglen og et godt stykke rundt. La den på og klemte godt rundt før jeg fjernet papiret. Den ble nesten usynlig! :o Etterpå la jeg på en ny bit som var litt større. Så tok jeg på lakk og nå er tapen nesten usynlig, neglen sitter som bare juling! Tok litt ekstra lakk på denne neglen da. Og jeg måtte være ganske rask for å få på lakken FØR det festet seg rusk på tapen. Selvsagt er det mulig å se noen kanter om man ser ekstra godt etter, men det spiller ingen rolle. Ingen kommer til å legge merke til det!
Diva Skrevet 12. januar 2004 #4 Skrevet 12. januar 2004 Jøss, så bra! Hehe :D Neglene mine brekker stadig, stort sett ikke laangt ned, men likevel. Shit happens. Så det skal jeg huske Biltema er kjekt
Felicia Femina Skrevet 12. januar 2004 #5 Skrevet 12. januar 2004 Luddi tips- Det skal jeg forsøke om lynlim-hjelpen svikter meg neste gang.
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2004 #6 Skrevet 12. januar 2004 Bra tips, selv bruker jeg alltid superlim/lynlim
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #7 Skrevet 12. januar 2004 Ja det er katastrofe med alt man har å bale med om man ike skal finne noe for en brukket negl.
Mrs. K Skrevet 12. januar 2004 #8 Skrevet 12. januar 2004 Ja det er katastrofe med alt man har å bale med om man ike skal finne noe for en brukket negl. Det er faktisk vondt når neglen knekker langt nede! Hilsen Trille
Mrs. K Skrevet 12. januar 2004 #9 Skrevet 12. januar 2004 Ja det er katastrofe med alt man har å bale med om man ike skal finne noe for en brukket negl. Det er faktisk vondt når neglen knekker langt nede! Hilsen Trille
Gjest Tristessa Skrevet 12. januar 2004 #10 Skrevet 12. januar 2004 Jepp, det kan gjøre ille vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå