Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte Viktor & Rolf flowerbomb for andre gang for noen dager siden, kjøpte:

eau de parfum

vaporisateur

natural spray

30 ML

problemet er at den ikke lukter NOE? Den forrige V&R-parfymen min luktet jo, har jeg kjøpt feil type, og er det jeg beskrev ovenfor ikke parfyme, men noe annet i såfall? Skjønner ingenting..

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har samme parfyme i eu de perfume, og hadde tidligere eu de toilette. Begge disse luktet masse, som den egentlig skal. Men det ser ut som du har kjøpt natural spray, noe som jeg antar er bare en body spray, som ikke skal lukte så mye tror jeg. er det bare du som ikke kjenner noe lukt, eller andre også? eventuelt om du har kjøpt den på gata i tyrkia e.l så selger de ofte fake varer.. hehe men tror ikke bodyspray skal lukte så mye, da det ikke er parfyme!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den lukter virkelig ingenting, ingen andre som lukter noe heller:S Kjøpte den dyrt på en parfymebutikk i Paris, så bør være ekte vare.. Åh så irriterende å ha brukt 500 kr på ingenting! Takk for svar!:)

Skrevet

wow, 500 kr! men trodde da virkelig at det skulle lukte noei alle fall. kanskje du kan prøve deg på å gå til en parfymeforretning og si at du fikk den i gave så kanskje di gir deg en ny? for du vet jo ikke hvor den er kjøpt i såfall :) eller så kan de i alle fall gi deg en forklaring på hvordan en natural spray skal være.

AnonymBruker
Skrevet

wow, 500 kr! men trodde da virkelig at det skulle lukte noei alle fall. kanskje du kan prøve deg på å gå til en parfymeforretning og si at du fikk den i gave så kanskje di gir deg en ny? for du vet jo ikke hvor den er kjøpt i såfall :) eller så kan de i alle fall gi deg en forklaring på hvordan en natural spray skal være.

Ja, så det er temmelig bortkastede penger, dessverre! Bor i Frankrike, så er vanskelig å få byttet ting/+ at her jeg bor snakker de elendig engelsk, fransken min er ikke på topp enda, men jeg får prøve, satser på at den kan byttes,for dette suger, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...