Gå til innhold

Hvem og hvorfor sender du private meldinger?

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Av og til, dessverre alt for sjelden, så sitter jeg på KG å leser innlegg. Mange av innleggene er veldig bra, noen mindre bra og noen uten interesse. Men enn kan ikke like alt enn leser.

Så sitter jeg her så finner jeg ut at i dag vil jeg gjøre noen glad, så da sender jeg en PM for å kommentere ett innlegg eller bare for å si HEI.

Jeg ynes det er veldig viktig at vi tar vare på hverandre her inne og viser at vi er her for hverandre.

Så det jeg lurer på er hvem og hvorfor sender du private meldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må nok innrømme at jeg får flere enn jeg sender... :oops:

Mottatte meldinger inneholder gjerne go'ord fra andre brukere.

Jeg synes det er flott å få litt oppbacking på denne måten.

(Takk til deg, Trulselinemor!) :wink:

Hvem jeg sender til kommer an på hvem som har skrevet til meg.

Jeg tar sjelden noe initiativ selv! :oops:

Kanskje vi skulle bli flinkere til å vise at vi setter pris på hverandre? :wink:

Skrevet

Jeg skriver ikke så mye pm, har sjelden tid til det. Skriver oftest med dem jeg har best/mest kontakt med her inne!

K

Skrevet

Jeg er veldig dårlig på PM, det kan jeg bare innrømme med en gang. I den grad jeg sender eller får noen, handler det gjerne om praktiske opplysninger - ofte om noe noen har spurt om på bryllupsforumet der jeg har info de kan bruke.

Men jeg skal bli flinkere!

Skrevet

Hmm..

Jeg får flere enn jeg sender. Får ikke akkurat så veldig mange da. Men i ny og ne dukker det opp noen spørsmål om ildere og data :ler: + "skal vi spise pizza-spm" hihi

Hvis jeg sender en PM, er det for å opplyse folk om noe. Kanskje litt for sløv til å sende PMer.. :roll:

Skrevet

Sender PM en skjelden gang hvis jeg har tilleggsopplysninger eller noe som jeg ikke vil legge ut på selve forumet...

Har også sendt noen for å si takk for ett supert innlegg til noen jeg mener har fortjent det...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ynes det er veldig viktig at vi tar vare på hverandre her inne og viser at vi er her for hverandre.

Er vi her for hverandre da? Er dette virkelig et fellesskap som speiler virkelige fellesskap, eller er dette et sted hvor man kan tenke litt og mene litt, uten at man må engasjere seg voldsomt i ukjente mennesker av den grunn?

Skrevet

skriver PM hovedsaklig når det er opplysninger som utveksles eller dersom jeg har missforstått noe/noen og ønsker å løse opp i missforståelsen uten å rote til tråder.

Har vel fått noen PM på mer koselig plan innimellom, og svarer alltid på dem.

Jeg er her for å diskutere, utveksle meninger og kanskje lære noe nytt, i hovedsak, og har dermed ikke noen stor følelse for å backe og være der for andre her inne. Men selvsagt blir man preget og bryr seg når noen har det vondt, eller blir glad på andres vegne når noen gjør eller opplever noe bra, og da gjør jeg det jeg kan i det temaet det kommer opp i.

Har tenkt ett par ganger på å sende PM bare fordi, men jeg sitter på jobb når jeg er på KG og synes jeg bruker nok tid til å diskutere i diskusjoner, føler ikke jeg i tillegg kan bruke mer tid på "venneprat" på en måte.

Skrevet

Sender og får pm, mens om ting som er for private til å dele med andre kg`ere. Men også koselige meldinger om annet,. :blunke:

Skrevet
Skriver oftest med dem jeg har best/mest kontakt med her inne!

:Nikke:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg sender en del PM og mottager flere.

Enkelte er kjempeglade i å fortelle meg hvilken bitch jeg er.

At de gidder.

Skrevet

Sender kun pm som svar på pm-er jeg får.

Gjest Nicoline
Skrevet

Da jeg var registrert bruker så fikk jeg noen PM`er. Jeg er muligens den eneste som følte det som en inntreden i mitt privatliv? Synes det er mye bedre å være ikke-registrert bruker - da deltar man kun i det man vil og slipper private meldinger.

Forresten så deltar man ikke i alt man vil - det går ikke an for uregistrerte å skrive kommentarer i dagbøker. Jeg leser litt i en dagbok om husbygging her på Kvinneguiden - og skulle gjerne kunnet kommentere - jeg ønsker nemlig ikke å sende PM`er til folk :wink: Synes det blir altfor personlig ...

Skrevet

Jeg har fått én PM, og da ble jeg glad for den var koselig!

Svarte på den, men har ellers ikke sendt noen. Glemmer liksom at det går an å sende PM...

Skrevet
Jeg har fått én PM, og da ble jeg glad for den var koselig!

Svarte på den, men har ellers ikke sendt noen. Glemmer liksom at det går an å sende PM...

:enig:

Skrevet

Jeg sender PM av og til en jeg kjenner hvis det dreier seg om noe privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...