Gå til innhold

date i svømmehallen, er det nå så lurt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ups, har kommet i skade for å arrangere svømmedate i svømmehallen her. Jeg elsker å svømme, og det gjør visst han også, så om en times tid møtes vi i hallen til dyst. Men så kom jeg på en ting.. Dette er 3 date og det meste vi ser av hverandres kropp. Det jeg har sett hittil er ikke akkurat lite deilig, og jeg vet han føler det samme om meg. Hva om vi blir bassengpervoene som bare dorger rundt og sikler etter hverandre? Noen andre som har tatt dater i basseng eller på stranda? Ja, jeg vet vi kan ta oss sammen og suck it up den timen det gjelder, men vi har klart å bygge opp maks spenning de siste ukene, så kanskje best å la være da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svømmehall, treningssenter o.l. er ikke plassen å gå på date. Husk, der er det mange, både unge og gamle, som ønsker å trene og kose seg, ikke se på småkåte mennesker som sikler etter hverandre. Det blir ubehagelig for de andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja herregud, gir opp svømminga og tar middag hjemme :ler: takk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om han får stå! Haha!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svømmehall, treningssenter o.l. er ikke plassen å gå på date. Husk, der er det mange, både unge og gamle, som ønsker å trene og kose seg, ikke se på småkåte mennesker som sikler etter hverandre. Det blir ubehagelig for de andre.

Selv om man er i mindre klær og svømmer, så betyr det ikke at dem er småkåte i bassenget da, går jo fint an å svømme, føre en samtale, smile og le, uten at det betyr at de har lyst å ta hverandre der og da :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Treningsdate funker da helt fint det! Er det en felles interesse man har, så ser jeg ikke hvorfor man skal la det være.

De fleste voksne mennesker klarer vel stort sett å styre seg i settinger hvor det bør være forventet.

Gjest NozMonster
Skrevet

syns svømmehallen var et bra forslag til datingsted jeg :jepp:

et ypperlig sted for flørting!

kos des ts!

(men ta hensyn til de andre svømmerne)

Gjest Bandit
Skrevet

Nei, svømmehaller holder jeg meg unna på date. Lett at det blir altfor åpenbart om flørtingen får en effekt. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...