AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Det er sol og ca 0-1 grad her jeg bor. Spørsmålet mitt er om jeg kan ha på meg dette: Tights treningsbh treningsbh + treningstopp fleecejakke utenpå er vel fleecejakken jeg er usikker på.. :gjeiper:
Mus-Katt Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Ja det kan du vel, men du kan også ha på deg klovnedrakt eller f.eks heksekostyme om du vil. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Takk for svar, følte meg mye klokere nå! Egner fleece seg til jogging? Noen andre enn orakelet over som kan svare? 1
Wonderbitch Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Noen andre enn orakelet over som kan svare? Jeg er alltid veldig varm når jeg jogger så jeg bruker bare treningsbh, singlet og en tynn vindjakke.. Vil ikke tro fleece er noe særlig å jogge i.. Hva med en litt varm genser og vindjakke? Uansett, god tur! :gjeiper:
Rainbow Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Jeg jogger med fleece. Men da er det kaldere enn det der. Da har jeg hatt trenigsbh, superundertøy, tynn flis og tynn treningsjakke. Men før jeg fikk meg treningsjakke hadde jeg gjerne den ytterst. Det transporterer svette vekk fra kroppen ganske bra, men det blir veldig varmt etter hvert!
HerbGirl Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Jeg løper gjerne med t-skjorte + fleece når det er kaldt. Funker fint det.
Athene Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Men vanlig treningstights og ca 0 grader blir jeg veldig kald på fremside lår, og får utslett etterpå. (løper med vintertights), men om du stort sett er i sola går det bra. Fleece (av god kvalitet, det er så store forskjeller) er supert om det er sol og vindstille. Men om det er det minste drag i lufta ville jeg hatt en tynn treningsjakke over. Jeg ville også hatt lue/hodebånd, og treningshandsker Ved ca 0 grader trener jeg med: Vintertights, sportsBH, super-ull eller HH warm, og foret treningsjakke (bruker skijakka til jogging om vinteren). Er det under 0 har jeg super-ull, tynn fleeze (helst Kari traa sine) og joggejakke. Og alltid hodebånd og treningshandsker.
Gjest SnowLeopard Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har den erfaringen at om jeg er varm på hodet, er det ikke så farlig med resten av kroppen, så jeg løper med lue til langt utpå våren. Nå løper jeg i tynn stilongs, tights (har ikke vintertights), sportsbh, tynn ullskjorte, langrennsjakke og tynn lue. Funker fjell God joggetur
Gjest Tidssone Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Ta en prøvetur, så finner du ut av det. Det er veldig forskjellig hvor varmt det blir alt etter intensiteten i løpingen.
sequin Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Jeg jogger i akkurat det der ute nå om dagen:) God tur!
Gjest Solsmil Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Er det bare meg som synes det høres fryktelig varmt ut og jogge i fleece? Når jeg jogger eller går på ski ute i den temperaturen, bruker jeg kun superundertøy, vanlig tights og en treningsjakke.Er mer enn nok, for man blir jo varm. Har man tykke sokker, noe i halsen (feks buff) og et pannebånd eller noe i tillegg, så holder ihvertfall det i massevis for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå