Gå til innhold

Har nesten godtatt at jeg må leve som singel,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang noen spør og maser om kjæreste blir jeg så irritert innvendig!

Jeg har på en måte lagt det fra meg at jeg skal møte noen, og har begynt å venne meg til tanken på at jeg skal være evig singel.

Jeg er forresten 30, og jeg orker ikke tenke mer på det å møte noen. Skjer det, så skjer det, men om ikke kommer jeg til å leve veldig bra alene også.

Men siden jeg på en måte har begynt å godta at jeg skal være singel, og at jeg aldri skal oppleve nærhet og sex og fine opplevelser sammen med noen eller at det er noen der som støtter meg gjennom tunge tider,

så blir jeg så forbanna inne meg når andre spør og maser om ikke jeg har funnet meg noen? Om hvordan det går med kjærlighetslivet mitt?

Hvorfor må de minne meg på alt jeg går glipp av???

Jeg føler at jeg er litt bitter kanskje .. litt sår på dette temaet. Og da blir jeg irritert og forbanna på maset.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jada, bare overse meg dere ... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang noen spør og maser om kjæreste blir jeg så irritert innvendig!

Det kommer av at du fortsatt ikke har slått deg til ro med at du skal leve som singel. Hadde du gjort det hadde du bare fortalt dem at du har det bra som du har det.

Du må enten begynne å lete aktivt, eller gi opp. Og da mener jeg virkelig gi opp. Ikke bare lage en sytetråd på KG. Bestem deg for at du skal leve singel resten av livet, og ta deg en helgetur til en storby for å markere denne avgjørelsen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer av at du fortsatt ikke har slått deg til ro med at du skal leve som singel. Hadde du gjort det hadde du bare fortalt dem at du har det bra som du har det.

Du må enten begynne å lete aktivt, eller gi opp. Og da mener jeg virkelig gi opp. Ikke bare lage en sytetråd på KG. Bestem deg for at du skal leve singel resten av livet, og ta deg en helgetur til en storby for å markere denne avgjørelsen.

Ja, jeg syns det er helt forferdelig å være singel! Jeg har latt som om det er helt greit veldig lenge, men det er ikke greit!!

Skjønner at det er derfor jeg blir irritert og forbanna, fordi jeg ikke ønsker å være singel. Men det er ikke lett å finne noen heller, da! Ingen som vil ha meg!!!

Jeg skulle ønske jeg kunne virkelig gitt opp, og tatt meg en ferietur alene et sted for å feire begivenheten,

men jeg vet at jeg hadde ligget på hotellrommet og grått, fordi jeg ikke har kommet dit enda.

Jeg ønsker å oppleve en god del i et parforhold før jeg gir opp. Må få rast fra meg en del ... :sjenert:

Skrevet

Huff.. Dette kjenner jeg meg veldig godt igjen i..

Trives ikke med å ikke ha noen å dele hverdagen med.. Men blir nesten irritert når noen maser om det..

Er ikke akkurat som om jeg ikke går på dater og prøver..

AnonymBruker
Skrevet

Jada, bare overse meg dere ... :sjenert:

Dårlig tålmodighet?

15 minutter senere klager du, før klokka 06 grytidlig søndag morgen.. Yeeesis!

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vil ha meg!!!

Kanskje ikke så rart med denne innstillingen! Skjerpings!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve å gjøre noe med det? Start med nettdating, gå på byen, bli med på singelturer i turistforeningen osv. Om det er ditt eget utseende du er misfornøyd med så gjør noe med det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Har vært der selv, og holdt på å bli temmelig ilter ved flere anledninger. :ler:

Stjerneeksempelet var da jeg kom "hjem" på ferie som ca. 30 åring og møtte en ganske perifer bekjent. Første han spurte om var: "Nåh, Cata, har du funnet deg kjæreste enda?"

Jeg ble så forbannet at det var like før jeg svarte: "Hvordan går det med deg da? Har ikke fruen skilt seg fra deg enda?"

Men jeg klarte klokelig å holde munn :ler:

Noen klarer bare ikke å unngå å blande seg i ting de ikke har noe med.

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

Disse spørsmålene om sivilstatus har som oftes nysgjerrighet og omtanke som bakgrunn. For mange er det en ok måte å starte en samtale på, som i "Hvordan går det med deg?"

Gjest MorAase
Skrevet

Å leve alene blir vanligere og vanligere. Det må jo være fordi det er en foretrukket livsform?

• Liker 1
Skrevet

Å leve alene blir vanligere og vanligere. Det må jo være fordi det er en foretrukket livsform?

Bare her i dette kalde, dyre møkkalandet fullt av egoistiske individer.

• Liker 4
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er ingen sykdom å være singel. Og man blir ikke noe bedre menneske, eller mer betydningsfull, av å være i et forhold. Og det går helt utmerket å reise på ferie uten å måtte reise med en kjæreste. Jeg liker mine egneferier bedre enn kjæresteferier. Da er jeg fri til å reise dit jeg vil når jeg vil. Pakker bilen full og reiser fra venner til venner og storkoser meg.

Og man trenger ingen kjæreste for å ha et ok seksliv heller :lur:

Bruk heller singeltiden på å være egoistisk og ta for deg av hva livet har å by på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du aner ikke så mye slit du slipper ved å være singel! Kjærlighetssorg, krangler, utroskap, bekymringer... Nyt livet, mann! Gresset er alltid grønnere på den andre siden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og man trenger ingen kjæreste for å ha et ok seksliv heller :lur:

Jo, det gjør man. Jeg skal hvertfall være forlovet før noen stikker den inni meg. Fram til det så får jeg bare tørke inn. Umoralsk å ha tilfeldig sex!

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Bare her i dette kalde, dyre møkkalandet fullt av egoistiske individer.

Som er en god grunn til å ikke innlate seg på en relasjon til disse.

Skrevet

Først har du problem med at du ikke finner kjæreste

løser du problemet med at du skal være singel og godtatt det..

får du problemer med å være singel fordi du får så mange spørsmål om kjærlighetslivet

du kan egentlig gå tilbake til start å prøve å finne en kjæreste igjen for du har det tydeligvis ikke bedre som singel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Først har du problem med at du ikke finner kjæreste

løser du problemet med at du skal være singel og godtatt det..

får du problemer med å være singel fordi du får så mange spørsmål om kjærlighetslivet

du kan egentlig gå tilbake til start å prøve å finne en kjæreste igjen for du har det tydeligvis ikke bedre som singel.

Kanskje du er for kresen?

Skrevet

Det er tøft å gå gjennom den prossesen du er i nå TS. Jeg har vert der selv og vil beskrive den tiden som en sorgprosess. Man sørger over at livet ikke ble som man hadde tenkt og alle spørsmål omkring er sårt. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Så sant!

I enkelte bydeler i Oslo (som Sentrum, Majorstua, Sagene/Torshov og Grünerløkka) er over 2/3 av befolkningen enslige. For Oslo som en helhet er rundt 50% av husholdningene enehusholdninger, og for landet som en helhet rundt 38%.

Å leve som singel er absolutt vanlig, og det har blitt mer og mer vanlig de siste 10-20 årene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...