Gå til innhold

Noen gang møtt en som er ''Out of your league'' ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det...

Mye mulig det kan være min lave selvtillitt, men jeg holder på med en fyr som jeg anser som ''out of my league''. Jeg setter konstant spørsmål ved hvorfor han liker meg, rett og slett fordi jeg ikke kan forstå at en så fantastisk fyr som han (som også ser superflott ut utseendemessig) interesserer seg for meg. Jeg føler meg så og si ikke ''verdig'' nok til å passe med en så fin fyr, så jeg er redd for at det skal gå helt skeis en dag.

Jeg vet at han har hatt noen jenter, og enda flere som løper etter han, og flere av dem ser ut som rene supermodellene, mens jeg føler meg som en ganske kjedelig frøken med et 'ok' utseende og kroppsfasong. Så jeg kan ikke forstå at han jager etter meg.

Er jeg den eneste som har følt det slik? Det høres jo helt tullete ut, hvertfall når jeg får bekreftelse på at han liker meg, men hodet mitt er helt koko ved tanken på meg og han sammen...Sååååå, noen som har hatt samme greia før, eller er det bare jeg som er helt tufs? Haha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du klare å oversette "out of my league" til norsk?

Det er nemlig ingenting som heter det du skriver der i det norske språk. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du klare å oversette "out of my league" til norsk?

Det er nemlig ingenting som heter det du skriver der i det norske språk. ;)

For example, if you say a girl is 'out of your league', that means that you think she is too pretty/popular/cool for you, and that she would never date you.

At jeg synes at personen er for pen/populær/kul for meg, og at tanken på at personen vil date meg er helt usansynlig. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For example, if you say a girl is 'out of your league', that means that you think she is too pretty/popular/cool for you, and that she would never date you.

At jeg synes at personen er for pen/populær/kul for meg, og at tanken på at personen vil date meg er helt usansynlig. :)

Hadde vanskelig for å klare å definere det, måtte ha litt hjelp som du kan se, haha...

Gjest UngKalven
Skrevet

Jammen så bra da? Da må du jo føle deg heldig. Han vil kanskje ikke være interessert lenge hvis du ikke godtar at han kan like deg.

• Liker 1
Skrevet

Kjempebra! :biggrin: Norsk er egentlig et ganske fint språk å uttrykke seg på, serru. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jammen så bra da? Da må du jo føle deg heldig. Han vil kanskje ikke være interessert lenge hvis du ikke godtar at han kan like deg.

Jeg føler meg selvfølgelig kjempeheldig :), men hele situasjonen friker meg ut på en eller annen måte.

Jeg sammenligner meg nok veldig sånn utseendemessig med de andre jentene han har drevet på med, for de er virkelig vakre.

Det er nok det verste man kan gjøre, men det bare skjer. Jeg blir misunnelig, og litt trist for at jeg føler jeg ikke er pen nok. Tåpelig, jeg vet.

Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg sammenligner meg nok veldig sånn utseendemessig med de andre jentene han har drevet på med, for de er virkelig vakre.

Det er nok det verste man kan gjøre, men det bare skjer. Jeg blir misunnelig, og litt trist for at jeg føler jeg ikke er pen nok. Tåpelig, jeg vet.

For gutta er jo utseende ganske vikig. Så det kan jo ikke være så ille? Jeg tror du bare har altfor lav selvtillit på det punktet.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer jo an på øyet som ser, da.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tilgode å møte noen "out of my league", men vil bare ønske deg lykke til videre.

Det er jo en grunn til at han liker nettop deg. Ta det til deg du og ikke tenk så mye mer på det. Jeg er sikker på at du er en nydelig jente på alle mulige måter.

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kos deg med mannen. Han liker det han ser og ikke minst så liker han personligheten din. Utseende betyr ikke alt. En bedriten jente, pent innpakket er ikke noe å samle på. Han evner å se mer enn bare utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du bare skal nyte den flotte mannen, jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du kanskje ikke er "dritpen" utseendemessig, så kan det jo hende du har mengder av kvaliteter som disse "dritpene" jentene mangler? ;) Men noe som er særdeles lite tiltrekkende, er jenter som mener de er stygge og som har elendig selvtillit, og som alltid må ha bekreftelse.

Selvtillit, positivitet og energi er vel de tre mest tiltrekkende tingene jeg kan tenke meg ved ei dame :)

Uansett så må du huske å være deg selv, slik at han blir kjent med den ekte deg. For den dukker opp etterhvert uansett ;) Så ikke si at du f eks trener 5 ganger i uka hvis du ikke gjør det, bare for å virke mer interessant og for å få ham på kroken ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke hatt det slik. Jeg er avhengig av at det må føles som det er en viss balanse. Jeg backer ut om gutten føles "out of my league".

Men kos deg og han liker deg for den du er :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut. Vanligvis er det jo damer som er out of my league som får mindre pene menn. Se på eks mannen til Triana... så jo ut som et dass, hun sexy

Gjest MorAase
Skrevet

Du skal ikke se bort fra at genetikk spiller inn her. Biologisk sett er det en del dufter, som bestemmes av moc-gener, som styrer mye av tiltrekkelsen. Rett og slett for at avkom skal ha foreldre med en genetisk sammensetning som gir avkommet best mulig imunsystem med mere. Det er ikke skjønnhet som bestemmer når det kommer til å ville formere ser du. Den biten overstyrer biologien for oss.

Skrevet

Det er viktig at dama er penere enn mannen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville helt klart (men det vet du vel) forsøkt å unngå å tenke sånn. Du har sikkert mange supre egenskaper som han ser og vil ha. Kanskje du er snillere, morsommere og smartere enn disse andre jentene du snakker om? Mange menn vil ha en "vanlig" jente å slå seg ned med, ikke en barbiedokke. Bemerkelsesverdig mange menn ønsker seg en "vanlig" jente (men de færreste vil ha en jente som sliter med dårlig selvtillit ... ). Og i noen tilfeller tror jeg det kan være vanskelig for menn som er for kjekke, også. De blir liksom tillagt en mengde egenskaper basert på utseendet sitt.

Dessuten ville jeg hatt mer fokus på om du vil ha ham, hva er det DU liker ved HAM, heller enn å være redd for at du ikke er bra nok. Jeg er helt sikker på at du er bra nok :)

Skrevet

Dersom du ønsker at det skal bli noe seriøst, må du iallefall bli kvitt din egen usikkerhet. Å gå inn i noe med så mye usikkerhet som du uttrykker, kommer til å rive i stykker forholdet deres til slutt.

Gi deg selv litt kred, så klarer du hengi deg selv fullstendig til dette. Ellers kan dette bli katastrofalt ved at du lar din lave selvfølelse og usikkerhet gå utover han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...