Jeanine Skrevet 11. januar 2004 #1 Skrevet 11. januar 2004 Hei alle sammen og gratulerer som vordende bruder (evt brudgommer)! Jeg har smugtittet litt på sidene og alle innlegg og svar og føler meg nå moden for å "joine" dere litt mer erfarne bryllupsplanleggere. Jeg har vært forlovet i 2 måneder og har så vidt begynt med planleggingen. Dato er satt til 28 august 2004, og jeg har allerede merket at vi er litt "sent ute" med planleggingen. Har vært litt av et styr med å få tak i lokale for festen og ikke enkelt å få kirke og prest. Virker som at de fleste begynner over ett år i forveien. Trodde vi hadde god tid på oss jeg.. Men ting ser ut til å ordne seg alikevel! Drømmestedet vårt for bryllupsfesten fikk en avbestilling så da fikk vi plass, fotografen vi så gjerne ville ha hadde faktisk tid til oss, og forhåpentligvis klarer onkelen min å ordne med kirke og prest. Kan det bli bedre!?! Nå gleder jeg meg bare til å planlegge videre! :D
Amelie Skrevet 11. januar 2004 #2 Skrevet 11. januar 2004 Hei Jeanine og velkommen til oss! Dette er stedet for å stille de merkeligste spørsmål, diskutere de minste detaljene og bli opplyst om alt fra servietter via tradisjoner til salmer. Med andre ord: mye moro for en vordende brud Amelie
Skusla Skrevet 11. januar 2004 #3 Skrevet 11. januar 2004 Velkommen hit!!! :D Du skal gifte deg en uke etter meg du da.. Men slapp av, jeg er ikke kommet noe langt med planlegging jeg heller..... :D Mye og tenke på, huske på. Men vi skal nok bli godt gifte alle vordende 2004 bruder!!!!
April Skrevet 12. januar 2004 #6 Skrevet 12. januar 2004 Velkommen hit! Jeg har 5 mnd igjen i dag og jeg skal love deg at tiden bare flyr av sted.. Lykke til med planleggingen!
Snorkie Skrevet 12. januar 2004 #7 Skrevet 12. januar 2004 Velkommen hit Vi skal også gifte oss i august, en uke tidligere enn dere :D Lykke til med planleggingen!
Scorpina Skrevet 12. januar 2004 #9 Skrevet 12. januar 2004 Artig med flere "bruder" her VELKOMMEN ..og ja, trodde også jeg hadde goood tid når jeg "starta her" på KG i oktober i fjor - -hu heiiii som tiden har flydd
elihidle Skrevet 12. januar 2004 #10 Skrevet 12. januar 2004 hei jeanine. du er kommet lengre med planleggingen enn det vi har. vi har bare bestilt kirke til nå... skal også gifte oss den 28.08.04. er også fra rogaland. kjekt å se at det er flere som har samme dato... Hilsen Elisabeth
Siam Skrevet 12. januar 2004 #11 Skrevet 12. januar 2004 Velkommen! Her kommer dere til å trives!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå