AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Ser til min store skrekk at facebook nå er gjort om slik at bilder folk trykker liker på kommer som egen nyhetsoppdatering på min nyhetsfeed. Går det an å blokkere alle disse "gullkorn" folk trykker på? Det er stort sett de samme sidene hver gang. Irriterende nok med alt skvip folk klipper og limer med masse hjerter bak, men disse bildene fyller jo hele veggen. Når folk driver med diverse spill så kan man jo blokkere dem, ett etter ett. Men disse gullkorn-bildene blir jeg ikke kvitt. Hvis dette ikke går an, er det noen tips til syrlige kommentarer jeg kan komme med for å dempe gullkornbruken? Har en på lista som legger inn en sånn dypsindighet hver morgen. Helt åpenbart kopiert fra ett eller annet sted. Selvsagt med hauger av likes og kommentarer om hvor dyp hun er. Er jeg den eneste som får fnatt av sånt? Vil det være frekt å spørre hvor hun finner alle disse "gullkorn"? Og nei, jeg vile ikke blokkere henne helt, for hun skriver andre ting jeg har nytte av å vite. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå