AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har lyst til å kjøpe en god sjampo, balsam og kanskje hårkur til moren min på 62, da hun har snakket en del om dårlig sjampo og kjipt hår. Selv om hun er over 60, har hun langt, egentlig ganske pent hår, hvor det fortsatt er en del farge (mørkblond), men også mye grå hår. Sølvsjampo er vel uaktuelt. Tror håret hennes blir ganske tørt, og hun har brukt vanlige butikksjampoer de siste årene. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Har hun nevnt noe om hodebunnen, eller er det kun håret hun ikke er fornøyd med? Når man kommer opp i den alderen er vel det meste på kroppen tørt, så da er det lurt å unngå produkter som gjør det verre. Kerastase har en egen serie for de eldre. Se her http://www.kerastase-usa.com/_en/_us/shop_products/agepremium/index-mature-hair-and-scalp.htm . også kan den vel kjøpes på feelunique. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Takk for svar nei, hun har ikke sagt noe om hodebunnen, og jeg tror ikke hun har noe spesielt problem med den eller tørr hud ellers. Men uansett greit å ta hensyn til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå