Meaty Skrevet 3. mars 2012 #1 Del Skrevet 3. mars 2012 Er det noen som vet om det i det hele tatt er mulig å ha bilsete nr 2 (altså fra 9 kg er det vel) i en Peugeot 107/ Citroen C1/ Toyota Aygo? Maxi Cosi'en går greit, men det blir vel annerledes når gutten vokser fra dette setet. Hvordan fungerer det med Isofix på disse større setene, må setet ha base for å feste i Isofix? Har sett at flere sånne seter har base, og skjønner ikke helt vitsen med det, men nå har jeg ikke satt meg så mye inn i dette med sete nr 2 enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 5. mars 2012 #2 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg vet ikke hvordan disse setene er i de bilene du nevner, men britax hi-way II og britax max-way er noen av de setene i denne klassen som tar minst plass. Hos oss tar de mindre plass enn babysetet tok. Men de har ikke isofix da, siden de er beregnet opp til 25kg og isofix bare er til 18kg. De festes med bilens belter og forankringsseler. Vi er veldig fornøyd med begge disse setene ihvertfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2012 Tusen takk for fin informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå