felgen Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Hei! Jeg holder på å gå til anskaffelse av nye solbriller. Jeg vil gjerne ha klassiske Ray Bans, men er litt usikker på hvor jeg kan skaffe dem til best pris. Noen som vet? 1
Hecubaa Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Hvis du skal fly fra Gardermoen i nærmeste fremtid så har de et greit utvalg på Travel Value, og noen hundrelapper billigere enn om du skulle kjøpt til fullpris. Ellers har de det hos Krogh Optikk og Brilleland, og sikkert andre brilleforhandlere. Eventuelt kan du bestille de fra denne siden å få de levert på døren etter to dager: http://www.shopbop.com/ray-ban/br/v=1/2534374302094311.htm
felgen Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2012 Takk skal du ha! Skal dessverre ikke innom gardermoen med det første, men jeg skal notere meg det bak øret. Er det trygt å handle denslags på nett da? Kjenner jeg er litt redd for å bli lurt på netthandel når det er snakk om denslags merkeprodukter..
Tbag Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Shopbop som Hecubaa over her linket til er 100% trygt, en av mine favoritt nettbutikker, så jeg har handlet masser der i fra. Alt på siden er selvfølgelig 100% ekte. De har dessuten en ekstremt kjapp leverings tid, aldri opplevd at det har gått mer en 2(!!) dager:-) Ellers kan jeg anbefale dennenettsiden, de har ett fantastisk bra utvalg av solbriller! Ja, forresten, denne siden er norsk og selger også ekte solbriller, den siden har jeg ikke handlet av selv, men kjenner et par som har gjort det og de var veldig fornøyde. Jeg skjønner at du er redd for å bli lurt på nettet når det kommer til merkevarer, men de store og kjente nettbutikkene er alltid til å stole på. Hvis du kommer over en side du er usikker over kan du google den, så finner du kjapt ut av hva slags side det er. Ellers skal man alltid holde seg unna butikker som heter f.eks raybanoutlet, rayban-sale etc. dette gjelder alle merker, sider som dette er fake :-)
felgen Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2012 Takk for svar fra deg også! Det høres veldig bra ut! Blir brillene fra shopbop sendt fra Norge, eller må man betale toll i tillegg? Jeg skal kikke på linkene, tusen takk!
challenger Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 Her har de et stort utvalg av RayBan:) Det er ekte vare. Men du må belage deg på å betale toll og mva siden det er fra England da.. Du må betale toll på shopbop også ja!
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. mars 2012 #7 Skrevet 7. mars 2012 Synsam har et stort utvalg av rayban, i tilegg så så jeg at du kunne pante solbriller 50 stk maks 5 synes jeg har sett.
felgen Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2012 Tusen takk alle sammen! Nå blir det nok nye briller relativt fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå