AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Nå var ikke denne jenta sin stil den verste jeg har sett, men generelt synes jeg denne moten er mindre pen. Hva synes du?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg synes kombinasjonen shorts + strømpebukse kan være fint, men da helst med tøy- eller skinnshorts. Olashorts synes jeg ikke blir så veldig fint med strømpebukse til, synes det passer best på nakne ben i sommersola. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 På noen mennesker og noen måter funker det, men som regel ser det bare billig og harry ut. 2
challenger Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Synes det er fint på mange, men føler meg ikke komfortabel i dette antrekket selv. For meg er shorts et sommerplagg og passer best med bare ben, ikke strømper:)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Pleier å bruke jeansshorts med tykke strømpebukser, flanellskjorte og converse til. Synes det funker :-) 4
Snøvott Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Ikke helt min stil, men de få gangene jeg bruker shorts bruker jeg alltid tykke strømpebukser under, sommer som vinter.
FantasDick Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Om det er tykkere nylonstrømper og gjerne converse/plims til synes jeg som regel det er kult. Jeansshorts med tynne strømper og high heels som på bildet synes jeg så litt billig ut - da er det bedre med skinnshorts og wedges til. 3
Lexington Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Ikke min stil i det hele tatt, og personlig synes jeg ikke det er spesielt pent. Det kunne under tvil gått an med en litt tykkere nylonstrømpebukse, jeg synes generelt sånne sorte nylonstrømpebukser som er så tynne som på bildet over er mindre pent. Jeg bruker ikke så tynne til skjørt engang. Men det har hendt at jeg har brukt shorts og strømpebukse ute på byen, men da sort "pen"-shorts i stoff og tykkere nylonstrømpebukse 1
Ethereal Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Det kommer an på strømpebuksa. Hvis det er en tynn, gjennomsiktig strømpebukse synes jeg ikke det er fint. Er det tykke strømpebukser så liker jeg det. Hadde faktisk selv på det i kveld
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Synes det kan være pent dersom sko, shorts og strømper "matcher", men det skal ikke mye til før det ser rart ut. Men - jeg var på byen på fredag, og det var virkelig mange som gikk i små, små shorts og til og med i hotpants med tynne strømper under og da gjerne med høye støvletter. I tillegg så jeg flere som brukte stay-ups/strømper med holder under shortsen, og da slik at både strømpekant og stropper var synlige. Dette var "vanlige" vestkantberter i alder 20+. Tror ikke helt det er en mote for meg....
Rainbow Skrevet 4. mars 2012 #13 Skrevet 4. mars 2012 Syns det er fint på noen. Men syns det ser altfor kaldt ut nå, er jo fortsatt vinter!
mulberrygal Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Kommer helt ant på strømpebuksa, tynne nylonstrømpebukser kan se litt malplassert med en grov jeansshprts, men svarte strømpebukser med density 100 er da helt vanlig å bruke under jeansshorts 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Syntes det er lite classy, og det ser litt billig ut.... 4
CoffeeCup Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Synes det kan være pent dersom sko, shorts og strømper "matcher", men det skal ikke mye til før det ser rart ut. Men - jeg var på byen på fredag, og det var virkelig mange som gikk i små, små shorts og til og med i hotpants med tynne strømper under og da gjerne med høye støvletter. I tillegg så jeg flere som brukte stay-ups/strømper med holder under shortsen, og da slik at både strømpekant og stropper var synlige. Dette var "vanlige" vestkantberter i alder 20+. Tror ikke helt det er en mote for meg.... Det hørtes helt forferdelig ut og ganske "slutty" om jeg får lov til å si det. Ellers er jeg enig med mange andre, at det kan funke med tykkere nylonstrømper, men helst da med shorts i annet stoff. Og den store klumpete genseren hun hadde på bildet, hjalp heller ikke. Ps. Bildet ser veldig manipulert ut, akkurat som bena er kuttet inn noen størrelser. Ser det øverst på venstre lår.
Pene sko... Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 Det utstråler "billig" syns jeg. I utgangspunktet er jeg enig, men så kom jeg på sitatet "det er ikke stilen som skaper personen, det er væremåten og holdningen som skaper personen". Sum a summarum: Du kan pulle det antrekket med riktig væremåte og holdning, imo. Du må utstråle at du ikke er en billig og useriøs dame med din personlighet. 3
Gjest Survival Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kan like shorts over strømpebukser, men ikke jeansshorts. Fordi jeg rett og slett hater jeansshorts med strømpebukser. Det ser bare... fælt ut. 1
Gjest Bond Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Det spørs hvilke strømpebukser og shorts man har. I tillegg må man ha temmelig fine bein, har dessverre sett en del jenter i byen som kanskje ikke kler den kombinasjonen helt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå