AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Kan dette gå på reklamasjon? kostet rundt 1000 kr..
kulu-kulu Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Du bør absolutt reklamere. Hvilket merke er kniven?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 TS her. Skulle skjære en fiskegrateng i 2, som var halvfrossen.. er bare en liten bit som er borte, men nok til at den ikke kan brukes.
Zzyzx Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Det må være en produksjonsfeil på kniven, ja. Jeg ville definitivt klaget.
Frk Midnattsol Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Tenker at det er litt avhengig av hvor lenge siden du kjøpte den, men har selv slått av en bit av en Globalkniv, og da sendte jeg den til en profesjonell knivsliper, og i dag kan man ikke engang se at den har vært skadet, så hvis det ikke går med reklamasjon, så kan jo kanskje det være noe å prøve.....
Viernes Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Hvordan vasker du den? For hånd eller i maskin? Det er hvertfall noen kniver man ikke skal skjære i frosne ting med, men jeg er usikker på om dette gjelder Global. Har du det lille heftet som fulgte med kniven? Det står kanskje noe om det det. Uansett.. Rosendahl pleier å være greie med reklamasjoner, så du kan jo ta den med tilbake til butikken (husk kvittering!) og høre der.. Evt sende mail til Rosendahl selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå