AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Hei. Søker nå gjennom UCAS for første gang og har satt opp valg av universiteter/linjer. Er det noen form for rangering som i Norge? Altså førstevalg, annenvalg etc. eller setter man bare opp de fem og kan deretter få tilbud fra alle fem? Takker veldig for svar!
Mermaid Blues Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hei. Søker nå gjennom UCAS for første gang og har satt opp valg av universiteter/linjer. Er det noen form for rangering som i Norge? Altså førstevalg, annenvalg etc. eller setter man bare opp de fem og kan deretter få tilbud fra alle fem? Takker veldig for svar! You can choose up to five choices and there's no preference order Med andre ord, nei ingen rangering Edit: her er websiden jeg siterte fra: http://www.ucas.co.uk/students/applying/howtoapply/choices Endret 3. mars 2012 av Mermaid Blues
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Med andre ord, nei ingen rangering Edit: her er websiden jeg siterte fra: http://www.ucas.co.uk/students/applying/howtoapply/choices Å takk! Så jeg kan i prinsippet få tilbud fra alle fem? Og krysser man forresten av på "Below Honours degree level qualifications"? Uff, komplisert system men tror jeg har det i boks nå.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Forresten over der hvor man fører inn fag og karakterer så står det at man skal føre inn gjennomsnittskarakter - grade. Hvis jeg har 4,4 i snitt, skriver jeg da 44 eller bare 4?
Mermaid Blues Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Du får svar fra alle fem individuelt ja. Med mindre du søker postgrad. master på grunnlag av en bachelor du allerede har, høres det riktig ut med below honours. Men sjekk veiledningen for å være sikker Husker ikke helt hvordan jeg fylte inn snittkarakteren, men sjekk veiledningen så er du sikker på at det blir riktig Om jeg husker rett skal det være en knapp med spørsmålstegn på for omtrent hvert punkt i søknaden, hvis du klikker der kommer det opp info. Og skulle det være noe er UCAS-veilederne flinke til å hjelpe, så det er bare å kontakte dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå