Gå til innhold

Utdr.lag/Gravid ??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei på dere !

Er litt i "knipe" ! Har store mistanker om, er 99% sikker på at jeg har blitt gravid, og det er jo koselig. Men, hva gjør jeg med evt. utdrikningslag ??? Har ikke så veldig lyst å fortelle det til noen, da det er veldig "tidlig" og mye kan skje.....Er det noen her som har vært i samme situasjon ??

Hilsen fra "bad timing"

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Har hørt om ei som var gravid. Hun allierte seg med forloveren og søsteren sin, som var de eneste som visste om det. Disse to sørget for å drikke opp/helle ut det bruden fikk av alkohol, mens bruden spilte beruset. Hadde visst fungert bra, ingen av de andre hadde fått noen mistanke. De fortalte at de ventet barn under bryllupsmiddagen. Knallsuksess!

Gjest Anonymous
Skrevet

Personlig synes jeg ikke måten over var noen bra måte å gjøre det på jeg. men jeg synes du bør fortelle det til forloveren din så hun kan finne på en alternativ dag til dere med f.eks skjønnhetspleie. På den måten kan man unngå alkohol, og ingen andre trenger jo å vite om det. Å kunngjøre det i bryllupet kan være flott, men jeg ville aldri gjort det.

Skrevet

Ei venninne av meg var gravid da vi arrangerte utdrikningslag for henne, men vi visste ingenting. Hun sa nemlig at hun hadde vært så uheldig å få halsbetennelse (noe som jo ikke alltid kan merkes av andre), og gikk på penicillin. Og når man går på penicillin, skal man som kjent aldri drikke alkohol. Vi trodde henne, og brudeparet fikk beholde sin hemmelighet litt til... icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde også tenkt å foreslå det med penicilin. Si du har halsbetennelse, blærebetennelse eller et eller annet som ikke synes for andre. Funker bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...