Avalon Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Vet noen hvor jeg får tak i større og tykkere ballonger? Skal bruke dem i min nye hobby, men kommer ingen vei før jeg har fått tak i dem Eventuelt hvilket søkeord jeg kan bruke på ebay osv?
Avalon Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 måtte bare spørre HVA SKAL DU LAGE?? Ikke ballongdyr i hvertfall Jeg skal lage en lampe, og ballongen fungerer da som formen på det hele, men blir fjernet til slutt.
mamma til ei Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har laget sånn med tråd og tapetlim . kjøpte kjempestore ballonger på europris, funket bra
Avalon Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har laget sånn med tråd og tapetlim . kjøpte kjempestore ballonger på europris, funket bra Har de vanlig tykkelse eller er de tykkere? Er redd de skal sprekke
Plastaroma Skrevet 6. mars 2012 #6 Skrevet 6. mars 2012 jeg har laget sånne lamper. Brukte vanlige ballonger, av vanlig tykkelse. Sprekker ikke så lett.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 jeg kjøpte en pakke med 4-5 ekstra store ballonger på Europris i dag, så de har i allefall. Vår skal brukes til å lage pinata..
-Turtle Skrevet 7. mars 2012 #8 Skrevet 7. mars 2012 Jeg skal også lage lampe, så jeg har tenkt å stikke innom hobbybutikken i morgen og se Om jeg ikke ifnner noen tykke, så skal jeg prøve med vanlige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå