AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Hva synes dere om å kysse på første date? Er det naturlig dersom man finner tonen?
sophiaM Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Ser ikke noe problem rundt det. Har man funnet tonen og kjemien er der, hvorfor ikke? Helt naturlig for meg ihvertfall.. Sex derimot, ville jeg kanskje ventet bittelitt lenger med
Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Hva synes dere om å kysse på første date? Er det naturlig dersom man finner tonen? Er du sprø?! Har du ikke hørt at alt begynner med et kyss?
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 En del mener faktisk at det er mer intimt å kysse enn å ha sex. F.eks prostituerte. Så hvor smart det er å kysse på første date kan også diskuteres. Personlig mener jeg at en første date bare er til for å se om det er fullstendig skivebom. Eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Har alltid "time restriction" på første date, så den er aldri mer enn en time. Det blir veldig unaturlig å kysse etter en time, synes jeg, så derfor har jeg aldri kysset på første date. Andre, derimot
Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Jeg sørger også for korte førstedater. Kaffekopp eller tur. *ensformig*
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Jeg sørger også for korte førstedater. Kaffekopp eller tur. *ensformig* Heldigvis har man kun én førstedate med hver person
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Har alltid "time restriction" på første date, så den er aldri mer enn en time. Det blir veldig unaturlig å kysse etter en time, synes jeg, så derfor har jeg aldri kysset på første date. Andre, derimot Jeg kom nettopp hjem fra en 24-timers førstedate 8
MissStiles Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Ja. Hvis man har kjemi og det føles naturlig.
Gjest -J- Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Selvsagt. Gjerne mer også om kjemien er bra og det føles rett.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Selvsagt. Gjerne mer også om kjemien er bra og det føles rett. Da risikerer man å bli lurt, og det er ikke noe gøy å merke dagen etter at man har hatt sex at daten ikke er interessert i noe mer. 1
Gjest -J- Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 Da risikerer man å bli lurt, og det er ikke noe gøy å merke dagen etter at man har hatt sex at daten ikke er interessert i noe mer. Hvem lurer hvem og hvordan? Jeg snakker kun for meg selv nå, men jeg hadde ihvertfall ikke mistet interessen for en kvinne på grunn av at hun hadde hatt sex med meg første kvelden. Men om det å ha sex er en big deal for en kvinne og hun vil vente til hun føler seg sikrere på at det blir et seriøst og langvarig (forhåpentligvis) forhold ut av det, så forstår jeg hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #18 Skrevet 3. mars 2012 Hvem lurer hvem og hvordan? En gutt som bare er interessert i sex kan for eksempel lure en jente som er interessert i noe mer. Jenta vil da føle seg dårlig dagen etter.
Gjest .-L-. Skrevet 3. mars 2012 #19 Skrevet 3. mars 2012 Da risikerer man å bli lurt, og det er ikke noe gøy å merke dagen etter at man har hatt sex at daten ikke er interessert i noe mer. Regner med det finnes kvinner som faktisk vil ha sex også da^^ 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #20 Skrevet 3. mars 2012 Da risikerer man å bli lurt, og det er ikke noe gøy å merke dagen etter at man har hatt sex at daten ikke er interessert i noe mer. Vel, begge var med på det og må tåle steken om så er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå