AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Etter å ha blitt dumpa en del ganger (eller skal jeg si nr 2) så begynner jeg å tenke på jeg er lykkelig dersom er/skal være singel? Hva mener du K-mannen
Silfen Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Er man avhengig av et annet menneske for å være lykkelig, så bør man gjerne bli litt bedre kjent med seg selv istedet. 12
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 En er i alle fall mye mer ubekymret som enslig. 5
Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Jeg mener bestemt at man må være "lykkelig i seg selv" før man er i stand til å være lykkelig i et forhold. Å betinge lykke med at et annet menneske må være til stede, er ikke ekte lykke. 6
Aldrisur Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Tror ikke noen er lykkelig HELE tiden, hverken de som er i parforhold eller de single. 4
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Jeg mener bestemt at man må være "lykkelig i seg selv" før man er i stand til å være lykkelig i et forhold. Å betinge lykke med at et annet menneske må være til stede, er ikke ekte lykke. Dette er jeg gjennomført uenig med deg i. 2
Reaper Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Er man avhengig av et annet menneske for å være lykkelig, så bør man gjerne bli litt bedre kjent med seg selv istedet. Synes jeg kjenner meg selv litt for godt nå.
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Tror ikke noen er lykkelig HELE tiden, hverken de som er i parforhold eller de single. Livet består stort sett av hverdager. Lykke er bare små øyeblikk av disse. Hvis man er heldig. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Du er ikke lykkelig hvis lykken din avhenger av andre. 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Lykke er ikke hva andre påfører deg, men hvordan du selv velger å se på livet. Lykke har ingen ting med kjæreste, jobb, pent hus eller de rette vennene men alt med hvordan du ser på livet. Om du klarer å glede deg over de små tingene i livet og fokusere på de tingene, som gjør deg lykkelig.
Gjest Tidssone Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Count your blessings. Dersom du synes det er for få av dem, definer hva du kan gjøre for at det skal bli flere.
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Lykke er ikke hva andre påfører deg, men hvordan du selv velger å se på livet. Lykke har ingen ting med kjæreste, jobb, pent hus eller de rette vennene men alt med hvordan du ser på livet. Om du klarer å glede deg over de små tingene i livet og fokusere på de tingene, som gjør deg lykkelig. Dette er feil. Greit at penger alene ikke gjør deg lykkelig, men jøje så mye lettere det gjør det.
Knirke Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Synes folk i parforhold klager mye mer. Mye enklere å ha noen andre å skylde på når ting ikke alltid går veien
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er mer lykkelig som singel enn jeg noensinne har vært i forhold - så svaret er ja! Elsker å være helt og holdent min egen herre, over min tid og mine penger. Singellivet er undervurdert! 1
Cordelia Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Kommer helt an på hvilken holdning man velger å ta til det det.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Dette er feil. Greit at penger alene ikke gjør deg lykkelig, men jøje så mye lettere det gjør det. Sier en, som er stort sett negativ til alt 1
Gjest -J- Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 Mange smarte folk her. Selvsagt vil en partner berike livet ditt, men å forvente at et annet menneske skal være ansvarlig for din lykke er mye forlangt etter min mening. 1
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #18 Skrevet 3. mars 2012 Sier en, som er stort sett negativ til alt Send noen millioner min vei og jeg skal ikke klage over å få penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå