Gå til innhold

Erfaringer fra å bestille fra Victoria's Secret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte å bestille meg en bikini eller to, og en sommerkjole fra Victoria's Secret. Har lest at det blir toll og mva og ulike avgifter i tillegg til frakten, og lurte på om noen visste hvor mye dette blir på? Har noen av dere bestilt derfra før, og hvor mye ble avgiftene på?

Jeg har regnet ut at jeg skal bestille for 170 dollar, og da blir det 41,99 dollar for frakt. Hvordan vet jeg hvor mye ekstraavgifter som kommer? Har ikke lyst å bestille hvis ikke jeg vet akkurat hvor mye penger jeg kommer til å måtte bruke.

Kan noen dele deres erfaringer med meg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt fra mange andre utenlandske sider, og pleier å bruke denne "kalkulatoren" for å finne ut samlet pris med toll og mva. http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564&epslanguage=no

Ser ut til at du må betale litt over 300 NOK i mva, men ingen toll.

Regner med at dette alltid skal stemme siden det er toll.no som har laget kalkulatoren.

Åh, tusen takk! Hvordan fant du det frem? Gikk inn på siden nå, og lurer på om du kun sjekket alt over én kategori?:)

Skrevet

Åh, tusen takk! Hvordan fant du det frem? Gikk inn på siden nå, og lurer på om du kun sjekket alt over én kategori?:)

Baklager, men så ikke svaret før nå. Men jeg sjekket bare en kategori om gangen. Men prøvde flere ulike for å se om det var stor variasjon på prisen. Men mva lå på litt over 300 på alle kategoriene jeg testet :)

Skrevet

Baklager, men så ikke svaret før nå. Men jeg sjekket bare en kategori om gangen. Men prøvde flere ulike for å se om det var stor variasjon på prisen. Men mva lå på litt over 300 på alle kategoriene jeg testet :)

okei, har sjekket dette ut nå! Og så har jeg funnet enda mer jeg vil ha fra vs... nærmere 1800kr:( må vel kutte ut noe, frakten og mva gjør det så dyrt! Men takk for svar! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...