Gå til innhold

Makt=sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest Sort enke
Skrevet

Har menn med makt større sexapeal enn "vanlige" menn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

Spør du meg så er svaret absolutt ikke. Status er det siste jeg tenker på når jeg treffer en fyr. Tenner ikke på uniformer heller - og de symboliserer jo stort sett makt!

Gjest Adessón
Skrevet

Det kommer an på hvordan ordet makt blir definert. Har ordet den tradisjonelle betydningen er denne typen makt ikke noe jeg tenner på. Som Brunhilde tenner jeg heller ikke på uniformer. Syns uniformer er litt latterlige.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Makt i seg selv er ikke sexy, men en mann med ansvar og som utøver det på en god måte, kan være ekstra tiltrekkende.

Gjest sexysadie
Skrevet

ikke for meg,men tror nok mange kvinner går etter "lederhannen" med makt ja.

Skrevet

Går ikke etter lederhanner, mer etter de som skiler seg ut i flokken.

Menn med naturlig autoritet finner jeg attraktivt. Det haddemin far, det har min mann. Men autoritære menn liker jeg ikke, overhodet.

Skjønner forskjellen?

Gjest GreenSky
Skrevet
Har menn med makt større sexapeal enn "vanlige" menn?

Både ja og nei! :lol:

Gjest Sort enke
Skrevet

Jeg synes menn som utmerker seg i noe er kjempe sexy.

Men som noen er inne på her, hvis man tenker på makt på en negativ måte, er jo ikke det særlig sexy.

:kul:

Gjest sexysadie
Skrevet

Menn som virkelig kan kjøre bil er sexy...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke for ingenting at mange kvinner som jobber nær innpå f eks sjefen for en bedrift, blir betatt av han.

Det er et velkjent fenomen.

Disse mennene er ofte sjarmerende, intelligente, og trygge på seg sjøl.

Skrevet

Tror det er noe biologisk, det der. Menn tiltrekkes av utseende (tyder på gode gener, får sunne barn) Kvinner tiltrekkes av sjefen på jobben, treneren i håndballklubben, osv (lederhannen som kan forsvare flokken)

Tror jeg, 'vaffal!

Skrevet

Tror også det har noe med behovet for anerkjennelse å gjøre; f.eks når kvinner blir tiltrukket av sin manlige sjef.

Selv blir jeg ikke tiltrukket av uniform eller makt, men av glimt i øyet, humor og et kjapt hode.

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror det er noe biologisk, det der. Menn tiltrekkes av utseende (tyder på gode gener, får sunne barn) Kvinner tiltrekkes av sjefen på jobben, treneren i håndballklubben, osv (lederhannen som kan forsvare flokken)

Tror jeg, 'vaffal!

Tull. Kvinner blir OGSÅ tiltrukket av utseende.

Du har både rett og feil:

JA det er biologisk å tiltrekkes av utseende, MEN det gjelder OGSÅ kvinner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tiltrekkes av menn som har ambisjoner og gjør noe med livet sitt. De trenger ikke ha makt....men de må ikke være maktesløse, giddalause, latsabber..

Jeg synes det er ganske tåpelig når en mann under min "status" tror at han kan få sjangs på meg. Hva innbiller han seg? At jeg tenner på folk som "beundrer" meg..... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...