mil Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Hei dere jeg lurer på en ting! Dere vet sånn elektronisk mage belte som skal stramme musklene med elektrisk støt! spm mitt er----- som dere fortsår er jeg ikke en overvektig person jeg er frisk og trener fast, men jeg har LITT fett eller slappe muskler på magen som jeg rett og slett ikke får vekk, eller jeg hadde sikkert fått det vekk om jeg prøvde og ja jeg har prøvd men jeg greier ikke og gjøre det til en fast vane og ta 50 sit-ups om kvelden! Så jeg lurer på om den elektroniske mage belte kunni ha hjulpet meg så jeg kunne fått en fin mage frem til sommeren? Detter er ikke mye slappe muskler men litt som den kanskje kunne hjulpet meg med? er den mulig at det funker på lite mengde?
OhMickey Skrevet 25. mars 2012 #2 Skrevet 25. mars 2012 Bare tull det der. Gå for riktig kosthold, styrketrening og kondisjon Kostholdet er nok viktig i og med at du må ned på en lavere fettprosent. De fleste har 6pac under det naturlige fettet
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Han Ingvar/Yngvar-fyren.. Han treneren har i alle fall vært ute og sagt at han er i mot det. Jeg tror ikke jeg ville satset på det i det hele tatt. Så en artikkel om det nå nylig.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Jeg har sånn, litt med samme begrunnelse som deg. Og jeg oppdaget at det er enda mer tiltak enn å bare ta de sit-upsene Du må ha på gele, jevnt lag, ikke for mye og ikke for lite. Så må du få elektrodene til å sitte riktig, så du ikke får sånne ekle støt. Og så må du trykke deg halvt ihjel på knappene for å stille inn, det er en billig og kjip sånn styrekontroll.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Bare tull og fanteri. Dere må faktisk drive med fysisk trening for å få muskler, tro det eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå