Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere jeg lurer på en ting! Dere vet sånn elektronisk mage belte som skal stramme musklene med elektrisk støt!

spm mitt er----- som dere fortsår er jeg ikke en overvektig person jeg er frisk og trener fast, men jeg har LITT fett eller slappe muskler på magen som jeg rett og slett ikke får vekk, eller jeg hadde sikkert fått det vekk om jeg prøvde og ja jeg har prøvd men jeg greier ikke og gjøre det til en fast vane og ta 50 sit-ups om kvelden!

Så jeg lurer på om den elektroniske mage belte kunni ha hjulpet meg så jeg kunne fått en fin mage frem til sommeren? Detter er ikke mye slappe muskler men litt som den kanskje kunne hjulpet meg med?

er den mulig at det funker på lite mengde? :)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull det der. Gå for riktig kosthold, styrketrening og kondisjon :) Kostholdet er nok viktig i og med at du må ned på en lavere fettprosent. De fleste har 6pac under det naturlige fettet :)

• 2 uker senere...
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Han Ingvar/Yngvar-fyren.. Han treneren har i alle fall vært ute og sagt at han er i mot det. Jeg tror ikke jeg ville satset på det i det hele tatt. Så en artikkel om det nå nylig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånn, litt med samme begrunnelse som deg. Og jeg oppdaget at det er enda mer tiltak enn å bare ta de sit-upsene :fnise:

Du må ha på gele, jevnt lag, ikke for mye og ikke for lite. Så må du få elektrodene til å sitte riktig, så du ikke får sånne ekle støt. Og så må du trykke deg halvt ihjel på knappene for å stille inn, det er en billig og kjip sånn styrekontroll.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bare tull og fanteri.

Dere må faktisk drive med fysisk trening for å få muskler, tro det eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...