Bringebærjenta Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Ja, tittelen sier vel sitt. Noen som vet hvor man får tak i billige norgesglass?
Gjest loren Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Jeg har fått tak i mange billige på Fretex. Min erfaring er at dess lengre unna storbyer butikkene er, dess billigere er de.
Gjest Spinell Skrevet 6. mars 2012 #5 Skrevet 6. mars 2012 (endret) Enig med loren i avstand fra storbyene. Vær obs på at Norgesglass egentlig sjelden blir veldig billig, da de har vært attraktive for mange ulike grupper i mange år: *samlere av gamle glass *den økende skaren av folk som sylter selv/lager egen kirsebærlikør osv *gamle husmødre som alltid har syltet selv *interiør- og gjør det selv-intereserte, særlig de siste 5 årene De er som regel svært populære objekter på loppiser. PS: jeg gjorde for moro skyld et søk på finn, og et på epla. Prisene varierer ganske mye, og er uten tvil høyest på sistnevnte. Eksempel på finn-annonse Epla-treff Endret 6. mars 2012 av Spinell
skrue Skrevet 9. mars 2012 #6 Skrevet 9. mars 2012 Jeg ser at annonsen på finn nevner strikker. Disse får man kjøpt i butikk mange steder (iallfall Jernia butikker i Oslo) så det kan godt være de er billigere der.
Gjest Tidssone Skrevet 9. mars 2012 #8 Skrevet 9. mars 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33514368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå