AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er en jente på snart 18 år, som føler jeg kler meg så kjedelig! Det er liksom bare en jeans eller thigts med en enkel genser eller topp jeg går med. Jeg ser de andre på min alder som kler seg så kult og spennende.. Jeg ser det de går med i butikkene, men likevel ender jeg bare opp med å kjøpe noe kjedelig.. Jeg er mørk brunette med hår ned til puppene, brune øyne og har litt ekstra på magen og lårene, så liker ikke å gå med helt stramme gensere og topper. Er helt normal høy. Noen ideer hva som kunne kledd meg?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Hvor høy er normalt høy? Begynn med litt accessories smykker og eller skjerf i flotte farger, øredobberog armbånd. det liver opp etthvert antrekk. Jeg bruker mye klassiske klær, men fiffer detopp med accessories. Blir så fresht atte
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er en jente på snart 18 år, som føler jeg kler meg så kjedelig! Det er liksom bare en jeans eller thigts med en enkel genser eller topp jeg går med. Jeg ser de andre på min alder som kler seg så kult og spennende.. Jeg ser det de går med i butikkene, men likevel ender jeg bare opp med å kjøpe noe kjedelig.. Jeg er mørk brunette med hår ned til puppene, brune øyne og har litt ekstra på magen og lårene, så liker ikke å gå med helt stramme gensere og topper. Er helt normal høy. Noen ideer hva som kunne kledd meg? Bli inspirert av farger du liker, eller f.eks moteblogger du kan relatere deg til. Dropp å kjøp for mye på typiske kleskjeder som cubus og gina t. da det kun fører til at du blir som alle andre, og det er nettopp det som er "cluet" å skille deg ut :o) Samtidig er det verdt å nevne at det har mye å si å kunne se etter hvilke klær som er av bedre kvalitet og bedre snitt som passer til din kropp. Det er videre en god ide å satse på en klassisk stil som passer til alt mulig og som gjør det lettere å bygge videre på. Jeg kan anbefale butikker som ikke er så dyre, men av relativt god kvalitet som eks. Zara og Weekday. Lykke til! :o)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 jeg syns det er pent med kjedelig jeg. Det er mye finere med jenter med enkel/klassisk/kjedelig stil, enn folk som ikke får til å være trendy/fashionistaer. Det koster penger å tid å se ut som Ulrikke Lund. Jeg anbefaler deg heller å fokusere på sminke/hår slik at dette er perfekt, kle deg klassisk i klær du passer og farger du liker, og fokuser heller på artig/stilig/trendy tilbehør. 1
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Det enkle er ofte det beste. Ikke kle deg slik andre kler seg, kle deg slik at du fremmer den du faktisk er.
Fashionistaen Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg er en jente på snart 18 år, som føler jeg kler meg så kjedelig! Det er liksom bare en jeans eller thigts med en enkel genser eller topp jeg går med. Jeg ser de andre på min alder som kler seg så kult og spennende.. Jeg ser det de går med i butikkene, men likevel ender jeg bare opp med å kjøpe noe kjedelig.. Jeg er mørk brunette med hår ned til puppene, brune øyne og har litt ekstra på magen og lårene, så liker ikke å gå med helt stramme gensere og topper. Er helt normal høy. Noen ideer hva som kunne kledd meg? Jeg kan ikke råde deg til å velge en spesiell stil. For det kan godt henne at jeg liker noe helt annet enn det du liker. Jeg henter selv masse inspo fra denne nettsiden. Finn noen som du liker stilen til og følg dem. Man trenger ikke å kle seg helt slavisk likt som noen, men det er som sagt en super inspirasjonskilde for kombinasjoner av klær man aldri har tenkt på selv. Jeg ville også ha googlet en del kjendiser og se om du liker stilen til noen av dem. Kan slenge med noen bilder av noen kjendiser som jeg stalker av og til: Alexa Chung Olivia Palermo Rosie Hunigton Noen har også nevnt å kjøpe litt tilbehør, det tror jeg er lurt og billigere enn å kjøpe en hel ny garderobe. Selv ville jeg satset på å kjøpt noen basisplagg (trenger ikke å være dyre) som passer til den stilen du vil ha. F.eks.: blazer som kan styles opp og ned, hvit bluse, a formet skjørt osv. Edit: Jeg henter også inspo fra reklamefilmer på youtube.com for klær også følger jeg til tider med på Style.com. Som noen sa over her så er det absolutt beste å prøve å skape sin egen stil, men det er greit å ha noen som en kan hente litt inspirasjon fra uten at man trenger å kle seg helt likt Lykke til Endret 3. mars 2012 av Fashionistaen
Gjest MorAase Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Husk at menn ikke bryr seg om dill, kjent som tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå