AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Har tidligere hatt uren hud i mange år, men det har blitt endel bedre i det siste. Men jeg sliter med store porer på sidene av nesa/under øynene. Er synlige "hull" på en måte, ganske store områder. Bruker mineralsminke, tidligere brukt ID, bruker nå mineral hygienics, det dekker bra, men porene blir nesten mer synlige med foundation på, spesielt på nær avstand så syns det godt og det er ikke pent. Bruker id prime time primer under foundationen, men det hjelper ikke noe særlig syns jeg. Er det noen som har tips til noen produkter som minsker porene eller gjør de mindre synlige? Enten dagkrem, primer eller andre spesial produkter for porer? På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Kanskje du skal prøve å klemme ut hudormene?
Gjest BabyBlue Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Det største spørsmålet er vel egentlig hva slags hudpleieprodukter du bruker? Er bare så mye du kan fikse med sminke.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Jeg tror egentlig ikke at jeg har noen hudormer? Det er ingen whiteheads eller sorte prikker, bare store porer. Om jeg klemmer på områdene kommer det ikke noe ut. Har prøvd sånne plaster, men kommer ikke noe av på dem. Jeg bruker ikke mange hudpleieprodukter egentlig. Har tidliger forsøkt masse produkter for kviser, både kosmetikkprodukter, hudpleieserier og legemidler både med og uten resept. Akkuratt nå bruker jeg kun sminke, burde hatt en god hudkrem også, men har kun fått fet hud av de jeg har prøvd så... TS
OPIgirl Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Man blir jo ikke kvitt problemet ved å bruke sminke. Man bare skjuler det. Jeg ville tatt en tur til hudpleier jeg :-)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 MD formulations! Hvilke MD produkter da? Det er jo så mange.. Man blir jo ikke kvitt problemet ved å bruke sminke. Man bare skjuler det. Jeg ville tatt en tur til hudpleier jeg :-) Ja, jeg vet at jeg bare skjuler det med sminke. Så derfor jeg spør om produkter Litt skeptisk til hudpleier, var hos hudpleier for et par år siden for uren hud, og huden ble værre av behandlingen og produktene. Men mulig jeg bare var uheldig. Bor litt usentralt til for å si det sånn, er en liten frisør/hudpleie salong her, neste er nesten 2 timer unna.. TS
mEditari Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Hvor gammel er du? Om hudpleier brukte acnebehandling på deg og du er voksen så kan det slå veldig feil. Det gjorde det på meg. Da jeg var 26 fikk jeg produkter av hudpleier som ødela huden min. Fikk brannsår etc, og store betennelser under huden. Jeg endte opp med å få tetracyklin av legen min, og heretter bruker jeg aldri produkter som er direkte for uren hud. Jeg bruker heller produkter som ikke trigger acne Jeg skal prøve MD renewal serum, nettopp fordi jeg har store porer og noe sorte prikker på nese og hake. Kanskje det kan være noe for deg?
Gjest Nanne70 Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kan også anbefale md formulations, og jeg er spesielt glad i Face & Body Scrub. Jeg har blandingshud med fet t-sone, og huden min er alltid fin når jeg bruker denne peelingen jevnlig. Facial Cleanser er også bra, men jeg bruker den kun i områdene med fet hud, siden den virker litt uttørrende på resten av huden. Du kan lese mer om md formulations her. For at du skal slippe å bruke penger på dyre produkter som kanskje ikke passer til hudtypen din, kan det være lurt å bestille et prøvesett for din hudtype før du evt. går til innkjøp av produkter i full størrelse. Du må nesten bare prøve deg litt fram og finne produkter som passer for deg. Huden min var på sitt aller beste når jeg kombinerte rens og peeling fra md formulations med dagkrem fra Decleor og nattkrem og serum fra Exuviance. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Jeg hadde kuttet ut mineralsminken og brukt noe flytende i stedet. Det tror jeg vil bli mye penere. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Hvor gammel er du? Om hudpleier brukte acnebehandling på deg og du er voksen så kan det slå veldig feil. Det gjorde det på meg. Da jeg var 26 fikk jeg produkter av hudpleier som ødela huden min. Fikk brannsår etc, og store betennelser under huden. Jeg endte opp med å få tetracyklin av legen min, og heretter bruker jeg aldri produkter som er direkte for uren hud. Jeg bruker heller produkter som ikke trigger acne Jeg skal prøve MD renewal serum, nettopp fordi jeg har store porer og noe sorte prikker på nese og hake. Kanskje det kan være noe for deg? Er 24 nå, var vel 22 da jeg var hos hudpleier. Så mulig det var feil produkter, fikk noe som lignet brannsår i kinnene, og syns fortsatt jeg er rødere i kinnene enn jeg var før. Har tenkt på å prøve MD ja, men er litt skeptisk, for har hørt at det er ganske sterke produkter. Jeg kan også anbefale md formulations, og jeg er spesielt glad i Face & Body Scrub. Jeg har blandingshud med fet t-sone, og huden min er alltid fin når jeg bruker denne peelingen jevnlig. Facial Cleanser er også bra, men jeg bruker den kun i områdene med fet hud, siden den virker litt uttørrende på resten av huden. Du kan lese mer om md formulations her. For at du skal slippe å bruke penger på dyre produkter som kanskje ikke passer til hudtypen din, kan det være lurt å bestille et prøvesett for din hudtype før du evt. går til innkjøp av produkter i full størrelse. Du må nesten bare prøve deg litt fram og finne produkter som passer for deg. Huden min var på sitt aller beste når jeg kombinerte rens og peeling fra md formulations med dagkrem fra Decleor og nattkrem og serum fra Exuviance. Lykke til! Lurer på å bestille et sånn kit ja, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe illuminating skin kit eller adult anti blemish kit? Anti blemish kittet har med continous renewal serum, mens illuminating kittet har continous renewal complex.. Illiminating kittet er jo før tørr hud står det, jeg har tørr hud i kinnene, men ikke ellers.. Jeg hadde kuttet ut mineralsminken og brukt noe flytende i stedet. Det tror jeg vil bli mye penere. Har prøvd enkelte flytende foundation også, men syns de blir enda mer kunstige på, og huden blir litt verre også.. Men har som sagt bare prøvd et par merker, og bare billigvarianter kjøpt på vita. TS
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har også store porer ved siden av nesen, men tenker å prøve aberela. Noen som har erfaring med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå