retroxx Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 kan man vaske converse sko` i vaskemaskinen? type basket chuck taylor? har et par hvite som ikke er hvite lengre, mn redd di blir ødelagt?
Gjest -_Tove_- Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har i hvert fall vasket mine flere ganger, og det har gått helt fint
Ethereal Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har også vasket mine, og det går greit. Har et par hvite, og de pleier jeg å legge i en ti-litersbøtte med klor og vann når de har blitt veldig skitne.
Gjest Lykkeliky Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har vasket mine på finvask, 30 grader, gikk veldig fint.
Gjest LillaGorilla Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Det går fint, men ikke gjør det alt for mange ganger og på for "røfft" vaskeprogram... da mister de formen og går litt opp i sømmene, og limen i sålen blir dårligere.
Kirby Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 På 30 grader med lite sentrifugering burde det gå fint
Gjest Best Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Prøv ett skånsomt program med kort sentrifugering. Er da bare å prøve for skitne sko kan du jo ikke bruke;)
sophiaM Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Går helt fint å vaske Converse, og tøysko generelt. Har til og med vasket joggeskoene mine med bra resultat. De ser jo helt nye ut etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå