AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Hei! Har en del småting jeg ønsker å selge, og har tenkt litt på å legge dette til salgs på finn.no, men lurer litt på om det er vits i å annonsere sånne ting? Tenker da på telysholdere til 15,- kr eller en kurv til 30,- kr eller et bilde til 50,- kr o.s.v - tviler for at noen kommer for å kjøpe en telysestake eller vase til 15,- kr, liksom Har solgt større ting der som møbler, en sykkel o.l, og også kjøpt et par møbler selv via finn.no, og da er det jo mer bryet verdt tenker jeg. Kan jo hende at noen er interesserte i flere småting fra samme selger og da gidder å ta kontakt og dra og se/kjøpe tingene, men selv måtte det vært en veeeeldig spesiell vase for at jeg gadd å styre for å få kjøpt/hentet denne. En vase som legges ut for 15,- kr er neppe så eksklusiv i utgangspunktet og tenker derfor at mange heller drar og kjøper seg en vase på ikea istedet om de trenger en Hva tror dere? Noen som vil dele erfaringer med å selge/kjøpe småtteri på finn.no?
Binta Ba Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ville heller brukt en facebook¨-gruppe til småting:) De fleste storyene har hver sin markedsplass.
Gjest Andria Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ville heller brukt en facebook¨-gruppe til småting:) De fleste storyene har hver sin markedsplass. Jeg er enig i dette. Har selv solgt diverse småting via kjøp og salg-grupper på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er enig i dette. Har selv solgt diverse småting via kjøp og salg-grupper på Facebook. Hva slags grupper er dette? Hva søker man på
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Jeg hadde gitt det til fretex. Helt alvorlig, man sitter ikke som voksen og leker butikk med lysestaker til 15 kr stk. 4
Gjest Andria Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Hva slags grupper er dette? Hva søker man på Om du f.eks. bor i Oslo, kan du skrive "kjøp salg oslo" el.l. i søkefeltet på Facebook. Da får du gjerne opp et par alternativer.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Jeg hadde gitt det til fretex. Helt alvorlig, man sitter ikke som voksen og leker butikk med lysestaker til 15 kr stk. For et usmakelig innlegg, når du ikke engang vet om det er nye ting eller hvor mange ting det er. Pass på deg selv du, og gjør hva du vil med dine egne ting ts søk på annonsegrupper på facebook
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Jeg hadde ikke solgt noe jeg kunne fått under hundre kroner for. Da hadde jeg heller gitt det bort til en bruktbutikk eller et loppemarked.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå