Gå til innhold

Handlet PFC Lady comp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 89-modell

Jeg vil også ha slik. Sluttet på pillen i januar, deilig!

Ja, du trives med det? Hvordan føler du deg etter å ha vært en mnd uten ?

Jeg har brukt hormon preparater i mange år, ca. 7-8 så slutter på det nå også.

Håper det får meg til å føle meg bedre, og ikke være så hormonsyk.

PFCen kom idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en Baby Comp (skulle ha Lady, de sendte meg feil). Jeg hadde ikke gått på noe prevensjon før jeg begynte med den, så syklusen min var allerede stabil. Jeg har brukt den i 8-9 mnd, og jeg er strålende fornøyd. Jeg får 7-10 røde dager hver syklus, og da bruker vi kondom. Føler at jeg har blitt bedre kjent med min egen kropp, kjenner godt når det nærmere seg eggløsning. Deilig å ha kontroll, syns jeg. Jeg har bare gode erfaringer med den, men leser flere steder om mennesker uten personlig erfaring som sier at det en usikker metode.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du trives med det? Hvordan føler du deg etter å ha vært en mnd uten ?

Jeg har brukt hormon preparater i mange år, ca. 7-8 så slutter på det nå også.

Håper det får meg til å føle meg bedre, og ikke være så hormonsyk.

PFCen kom idag...

Det første jeg la merke til var at humæret mitt ble jevnere. Jeg har i mange år slitt med humørsvingninger og dette føler jeg ble borte. Jeg har fortsatt PMS og ustabilt humør rundt mensen (helst dagene før), men jeg synes det kjennes mye bedre ut. Har ikke kramper i underlivet lenger, og sånne ekle følelser. Også kan jeg bekymre meg mindre for blodpropp og andre nasty sideeffekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har brukt Ladykomp i neste ett år, og vært veldig fornøyd helt til nå...

Den hadde hatt en ganske lang periode med rødt lys, så lyste den grønnt 3 dager før jeg skulle ha mensen, da hadde vi sex siden det skulle være "trygt". Men sitter her og er 7 uker på vei...

Så er det krise å bli gravid vær veeeldig forsiktig!!! Selv på grønne dager...

Men livet uten hormonpreparater var storveis! Så når denne ungen er født får mannen "klippe strengen" for jeg orker ikke å begynne med det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten avsporing, men i og med at så mange nevner det.

Jeg har vært uten hormonprevansjon i fire år, og gleder meg til den dagen jeg kan begynne igjen. Humøret var på topp hele tiden, ingen PMS og humørsvingninger da p-pillene holdt hormonene i sjakk. Da jeg sluttet fikk jeg dårligere hud, og mer fett hår (ga seg gradvis i løpet av ett år). Uten p-piller aner jeg ikke når mensen kommer, jeg må blø mye oftere. Jeg blør mer, og har store smerter både rundt eggløsning og mens. Jeg har også opplevd plutselige styrtblødninger, og får migrene en gang i måneden. I løpet av ti år på pillen hadde jeg ikke ett migreneanfall.

Så det er tydelig at jeg har et litt annet forhold til hormonprevansjon enn de fleste her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 89-modell

Ja, det har du nok ....

Jeg vil ikke begynne på de, vil kjenne min egen kropp...

Og når jeg vil bli gravid vil jeg ikke vente mange mnd, eller år for å kanskje få det til fordi jeg har gått på hormoner så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...