AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Drittlei dyre regninger. Tenker skifte operatør snart. Hvem er billigst?
EnsomKanin Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Er ikke 100 % sikker, men tror OneCall er blant de aller billigste. Jeg er iallefall svært fornøyd med disse. Regningen er sjelden mer enn 100 kr hver måned.
Gjest Sanne__ Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Er ikke 100 % sikker, men tror OneCall er blant de aller billigste. Jeg er iallefall svært fornøyd med disse. Regningen er sjelden mer enn 100 kr hver måned. Hvordan forbruksmønster har du?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Hvorfor ikke sjekke ut selv? http://www.telepriser.no 1
solkrem Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Det kommer helt an på ditt forbruk. Ringer du mye, sender du mye sms, bruker du mye datatrafikk? Jeg bruker mobilen veldig lite, og da er Onecall billigst. Det hender seg at jeg aldri får regning i det hele tatt fordi jeg ikke bruker opp de gratis ringeminuttene man får. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Helt umulig å si hva som er billigst uten å ha noe mønster på hvordan du bruker telefonen din. Jeg bruker min veldig mye, via jobb og privatliv. Det er mye datatrafikk og samtaler. For meg er det naturlig å ha netcoms xxl-abo - men jeg tviler på at det er likens for så mange andre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har også OneCall - og de få gangene jeg får regning, er det sjelden over femtilappen. Jeg har One Call Faktura, med en del gratis ringeminutter og sms hver mnd. Bruker du ikke mer enn det, koster det ingenting. Er kjempefornøyd, men kanskje det ville vært annerledes hvis man bruker telefonen mye, og surfer mye på nett og slikt. Da må man kanskje ha et annet abonnement.
Timseh Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 (endret) Bruker tlf en del, har talkmore fastpris til 349,- i mnd. 3000 ringeminutter, 2000 sms og 1000 MB. Hatt samme abonnement i fire år Endret 5. mars 2012 av HenLu
challenger Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har OneCall, og får veldi lave summer når regningen kommer. Jeg kan klare å ikke få noen regning i hele tatt for jeg har 90 gratis sms og 120 gratis ringeminutter. Så regningene mine varierer etter forbruk. Som regel kommer summen på rundt 50-lappen +/- og er veldig fornøyd med det:)
KaDust Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Jeg har OneCall Grunnpakka. Da har jeg 150 sms, 150 ringeminutter og 150 MMS inkl. Det er noe datatrafikk inkl også, men nå er det gratis bruk av data frem til april så jeg husker ikke helt hva det er. Koster bare 99,- kr måneder, og om du vil doble pakka til 300 på hver så koster det 148,50,- i måneden. Jeg er hvertfall veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå