Gå til innhold

Har sletta meg fra div kontaktannonse forum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får jeg en slutt på det?

Har jo haket av på "slett profilen" så hvorfor får jeg e-post enda?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Dersom du forteller hvilke det gjelder, så kan jeg muligens hjelpe deg.

Skrevet

Tror du finner en link i e-posten hvor du kan trykke for å ikke få mail.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket om det står i slutten av mailen "dersom du ikke ønsker å motta nyhetsbrev lenger, klikk her" eller noe lignende?

Dersom ikke, finn adressen til kundeservice og send de en mail om at du ikke ønsker å motta mail fra de lenger.

Gjest MorAase
Skrevet

Hvordan får jeg en slutt på det?

Har jo haket av på "slett profilen" så hvorfor får jeg e-post enda?

Tolmodighet er tipset her.

Forøvrig kan du sette regler som sletter e-posten atomatisk. Så slipepr du å se dem overhodet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan vi vite det?

Du gir oss jo ikke en gang det minste hint om hvilke fora du har forsøkt å slette deg selv fra. Min krystallkule er i alle fall ute av drift.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du forteller hvilke det gjelder, så kan jeg muligens hjelpe deg.

Sukker.no

Møteplassen

E-kontakt

Match

Gjest Tidssone
Skrevet

På sukker må du hake av for at du ikke vil motta mail. Det er umulig å slette profilen sin der. Den bare deaktiveres, så slettes den seks til tolv måneder etter at du har deaktivert den. (Dette stemmer ikke, jeg fant igjen en flere år gammel profil der.)

På match kan du fjerne hele profilen fullstendig og umiddelbart, men dersom du bare deaktiverer uten å hake av for at du ikke vil ha mail fra dem, så kommer mailene. Du fjerner profilen fullstendig, sammen med absolutt alle opplysninger, litt lengre ned på samme siden som du deaktiverer.

Jeg har aldri hatt profil på e-kontakt, så der vet jeg ikke. Når det gjelder møteplassen har jeg aldri fått mail fra dem etter at jeg har slettet profil der. Litt rart at du får mail fra dem, for der går det ikke an å gjemme profilen, kun slette.

Gjest MorAase
Skrevet

På sukker må du hake av for at du ikke vil motta mail. Det er umulig å slette profilen sin der. Den bare deaktiveres, så slettes den seks til tolv måneder etter at du har deaktivert den. (Dette stemmer ikke, jeg fant igjen en flere år gammel profil der.)

Legg også til at Sukker er gjennom-cracket av russiske "forretningsmenn" som oppretter et lass med profiler med yppige russiske piker som søker kontakt med vestlige menn.

Gjest Tidssone
Skrevet

Legg også til at Sukker er gjennom-cracket av russiske "forretningsmenn" som oppretter et lass med profiler med yppige russiske piker som søker kontakt med vestlige menn.

Det er match også. I tillegg til en mengde falske manneprofiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...