AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Har tenkt å spørre en fyr om vi skal finne på noe. Men "problemet" er at han har en 2-åring han også skal ta seg av. Så, jeg lurer på hva man egentlig kan finne på når man har med seg en 2-åring også, slik at h*n også skal kunne kose seg? Vi bor i byen, og har god tilgang på det meste. Og er barnekino av interesse for en 2-åring, og steder som "lekeland"? Veldig usikker, har ikke unger selv.. Men hadde jo vært kjekt å finne på noe mer enn bare det hverdagslige ilag for en gangs skyld.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Parker der man kan ta med grill eller annen mat. Gjerne parker som har noe for barn av lekestativ etc. Lekeland Svømming Ta med mat til dere selv, finn en damm og mat ender. Sitt der å kos dere, ta også med noe ungen kan leke med. Ta med ut på lekeplasser.. Dette er ting som gjerne er ute. Vi reiser mye ut på sånne ting. Gjort det siden ungen var 1 år. Så lenge ungen var ute, var mye gjort bare der
Gjest firkløver Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Parker der man kan ta med grill eller annen mat. Gjerne parker som har noe for barn av lekestativ etc. Lekeland Svømming Ta med mat til dere selv, finn en damm og mat ender. Sitt der å kos dere, ta også med noe ungen kan leke med. Ta med ut på lekeplasser.. Dette er ting som gjerne er ute. Vi reiser mye ut på sånne ting. Gjort det siden ungen var 1 år. Så lenge ungen var ute, var mye gjort bare der Enig i det forrige innlegget, veldig fint med parker hvor han kan leke seg litt. Aking kan også være en slager! Men spørs jo på vær og føre. Min 2-åring elsker svømmehallen. Sist vi var der snakket hun om det i en uke etterpå, så der kan du kanskje gjøre deg skikkelig populær
MiniMjau Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Lekeplass, litt mat og varm drikke med i sekken. Da kan barnet leke og dere kan få pratet litt sammen også. Barnet kan fint leke på egenhånd i f.x sandkasse og i sklier.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Mange byer har også steder som f.eks akvarier og terrarier. Vet lillesøsteren min var helt tussete etter å dra til sånne steder da hun var liten. Og det er jo gøy for voksne også.
shoppedilla Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Nå vet jeg ikke hvilken by dere bor i, men gårder ala bogstad gård der de har dyr man kan gå og hilse på er gøy. Hoppeland er også gøy Kino er litt vel lenge for en 2 åring å sitte i ro, samme med barneteater igrunn. Gå en tur. Ellers tingene de andre sier. Du må nok regne med at 2 åringen "passer" litt på pappaen sin og krever å få en del oppmerksomhet når du kommer inn som ny. Her brukte barnet god tid før jeg kunne gi pappaen en klem eller prate med han i mer enn 2min uten at barnet krevde oppmerksomhet. Nå er jeg godkjent så nå får jeg stort sett gjøre som jeg vil uten at barnet krever pappas oppmerksomhet. Jeg brukte da tiden på barnet først. Tegnet, lekte med plastelina, duplo... Du må gjerne sende meg en PM om du lurer på mer om det å date, bli sammen med og flytte inn med en som har et barn på 2år. Ikke alle 2åringer er like, men jeg har fått noen erfaringer
solch Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Enig med de over. Parker er en fin ting Endret 3. mars 2012 av solch
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 TS her. Ja, at jeg ikke tenkte på akvarium. Vi har et stort et i byen jeg bor i. Shoppedilla: Kan fortelle at jeg har møtt to-åringen et par ganger nå, og virker som han forguder meg allerede. Skal kose, klemme, sitte på fanget og lese bøker, og vil at jeg skal leke med han konstant, og at både jeg og pappan er med på leken er iallefall kjempestas. Har også gitt klemmer til pappan foran øynene hans, kan ikke si han brydde seg stort. Han har heller ingen problemer å være alene med meg. En fin to-åring å ha med å gjøre! Men merker jo at det er uvant å skulle tenke på mer enn bare meg og han, at man også må ta hensyn til barnet. Blir jo selvfølgelig litt mindre voksentid, men uten om det er det bare kjempehyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå