Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Finner ikke olabukser jeg liker noe sted. Men kom nettopp på at vero moda har hatt fine før. Leter etter et par mørkeblå som ikke har slitte felter, med litt bootcut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ps: Har vero moda det nå? Eller vet du om noen andre. Det skal helst være litt stech.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kjøpte ei bokse p Vera Moda som er veldig lik Levis 501 i fasongen like før jul. Trur de har den enda.Intet strech i hele tatt.

Skrevet

Fornarina bukser er fantastiske etter min mening.

De selges på BikBok bla.

Skrevet

Ett ord: NUDIE

de har mange forskjellige modeller og så er de ikke så "stive" i stoffet som Levi's og en del andre jeans

Gjest Ethereal
Skrevet

Men nå er det vel mer fargen enn modellen hun søker? Jeg tror det skal bli vanskelig å finne jeans som ikke har slitte partier, men test ut BikBok, de har mange ulike typer, og selger bl a Fornarina og Lee.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke butikker selger Nudie-bukser?

• 2 uker senere...
Skrevet

GÅ PÅ LINDEX, DE HAR FÅTT ET NYTT SUPERT SYSTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Seleena
Skrevet

Sist eg kjøpte bukse, var den mørke blå utan slitte partiar og utan aaalt for stor sleng, og den fant eg på only !

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en mørkeblå, uten slitte partier m bootcut på b-young

Gjest sexysadie
Skrevet

levis 501 er drømmemodellen min men jeg har for tiden ikke råd til den. :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Diesel har noen sånne..fin fasong og god kvalitet, vel verdt pengene!

Skrevet

Jeg fant en skikkelig mørk en på B-young i dag, uten slitte felter, litt stretch, og bootcut. Nøyaktig det jeg har lett etter også. Så hadde de naturligvis ikke mindre størrelser enn 29 i livet... :roll: Fant en annen bukse i 28 (som jeg vanligvis bruker), men jammen var ikke den for stor også. Typisk.

Skrevet

Nudie har både slitte, og helt mørke, lyse osvBor du ved Grunerløkkaså er det en butikk i Ratkesgt 7 som selger billigere enn Carlings

Skrevet

Vet du hvor mye billigere da?

Noen som vet om nudie har benlengde 35/36?

34 blir for kort :roll:

Skrevet

Prøv Levi's 529!!!!

Den er jeg superfornøyd med. Kjøpte meg en ny nå på nyåret, og den er mørkeblå, med litt slitte streker ved hoftene, bootcut, passe lav i livet (men ikke ekstremt lav), og den er stretch så den sitter perfekt!

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor mye koster Nudie jeans i Norge? Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp, hvis jeg kan finne noe som passer min stakkars kropp. Jeg er ganske muskuløs i bena, men tynn, og bruker str 26/32. Normalt sett er Fornarina Flirt favoritten, og sist innkjøpte Leola fra Lee i str 26 er FOR STOR :o---etter to gangers bruk henger og slenger den rundt meg, og belte passer ikke noe bra for beltehempene sitter så rart plassert.

Har Nudie noen modeller som er:--fine for tynne personer (som allikevel ikke er høye og med Bambi-ben?)

-Jeg har ganske rette hofter, og liker best bukser som ikke er altfor høye i livet.

THNX!

Skrevet

Tilbake til trådens opprinnelse;

så helt mørke, ikke slitte Fornarina idag på Bik Bok.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg liker best Fornarina buksene. Kjøpte meg nettopp en sånn slitt en,og det er uten tvil den beste og fineste buksen jeg har hatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...