Gå til innhold

Bør menn smile på profilbildet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi tro dette, så bør menn la være å smile på profilbildet sitt på nettdatingsider. Kan dere jenter bekrefte dette? Jeg synes jenter som smiler er veldig tiltrekkende, men det fungerer kanskje ikke på samme måte motsatt vei?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi tro dette, så bør menn la være å smile på profilbildet sitt på nettdatingsider. Kan dere jenter bekrefte dette? Jeg synes jenter som smiler er veldig tiltrekkende, men det fungerer kanskje ikke på samme måte motsatt vei?

Jeg for min del er ikke enig i det - er helt klart mer nysgjerrig på dem som smiler på bildene enn dem som ikke gjør det.

Når det er sagt, så er det viktig at det er et ekte smil, hvis ikke kan det se litt teit ut..

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg får bøttevis av mail selv om jeg ikke smiler på profilbildet.

Skrevet

Jo, smil:) Legger mye fortere merke til menn som smiler enn menn som ikke smiler. Menn som ikke smiler på noen av bildene sine får jeg inntrykk av tar seg selv alt for seriøst:P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

smil smil smil!!

Skrevet

Smiiiiil! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

TS er. Har et bilde som jeg bruker på CV-en min hvor jeg smiler, og tenkte at det kanskje også kunne egne seg til datingprofil. Men så kom jeg over den artikkelen :gjeiper:

Hva mener dere? Bedre å se litt alvorlig eller trist ut?

212hcua.jpg

• Liker 3
Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg har også lest (andre kilder) at man ikke skal smile på profilbilde. Men så kommer jentene her og sier at man skal smile likevel. Det er noe som ikke stemmer..

AnonymBruker
Skrevet

Jo, smil:) Legger mye fortere merke til menn som smiler enn menn som ikke smiler. Menn som ikke smiler på noen av bildene sine får jeg inntrykk av tar seg selv alt for seriøst:P

Enig, menn bør smile hele tiden.

Manwholaughs.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SMIIIL! :)

Et naturlig smil er pent på profilbilder. Ikke legg ut et gapende latterkick bilde der man omtrent kan se hva du spiste til frokost. Har sett sånne bilder også. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes smil er best :) Mer imøtekommende, og gir inntrykk av at man faktisk har godt humør. Må være naturlig selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet

Menn bør ikke smile. Google "handsome guy", og se hvor mange smilebilder dere får.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn bør ikke smile. Google "handsome guy", og se hvor mange smilebilder dere får.

MEn så er ikke "handsome guys" spesielt tiltrekkende heller da...spør du meg

AnonymBruker
Skrevet

Justin_Bieber_breaks_youtube_record.jpg

justin-bieber-2-300x400.jpg

justin_bieber.jpg

Verdens kjekkeste mann smiler ikke på noen av bildene sine, og alle jenter er forelsket i han.

AnonymBruker
Skrevet

justin_bieber.jpg

Verdens kjekkeste mann smiler ikke på noen av bildene sine, og alle jenter er forelsket i han.

Det er fordi de som liker "sånne" typer gutter er overfladiske. De som ser etter no for real vil ha ordentlig levende gutter som smiler, er sjarmerende, og som har noe å by på utover et glatt utseende.

AnonymBruker
Skrevet
Jon-Almaas-NRK_668031p.jpg
  • Liker 3
Skrevet

justin_bieber.jpg

MANN? Du mener vel guttunge? :P

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

almaas_til_nett_793949i.jpg

Need I say more?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...