AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har blitt kjent med en søt gutt, han virker som en veldig bra person, men tror kanskje han er litt sjenert, vet ikke helt. Vi mailer(gjort det i et par uker) og nå fikk jeg ham på facebook. Det er hele tiden jeg som har tatt initiativ(jeg sendte til han først på datingsiden, jeg spurte han om e-postadressen og om å få legge han til på facebook). Han virker interessert, spør meg om ting og tang, forteller om seg selv. Han spurte bla om mine fremtidsplaner og sa de matchet ham og da jeg sa jeg hadde lyst å bli ordentlig kjent med ham sa han at han hadde lyst å bli ordentlig kjent med meg også. Tingen er den at jeg har lyst å møte ham, synes det er litt kipt å bare sende mail(blir ikke kjent på samme måte osv), men han bor et godt stykke fra meg. Har ikke lyst å ødelegge noe, så derfor er jeg usikker på om jeg skal spørre ham om han vil komme på besøk. Hva tenker dere? Burde jeg vente og hinte eller bare spørre nå?
Usikker23 Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg ville bare lagt fram at du ønsker å treffes og høre hvor interessert han er Så hvis han vil treffes,kan du jo invitere han på besøk Men hva er lang avstand? er det sånn kjøre avstand eller flyavstand?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 TS her. Takker for svar:) Det er 6-7 timer med bil tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå