Grønt blad Skrevet 18. mai 2012 #21 Skrevet 18. mai 2012 [...] BTW. Folkens klokke går som smykke, og TS sa ikke smykker Hvorfor går klokke som smykke? Det har da en praktisk funksjon, og er ikke bare pynt. Det er i alle fall ikke smykke for alle menn. Jeg kjenner flere som aldri bruker smykker, men som bruker klokke. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #22 Skrevet 18. mai 2012 Har han hatt adgang til toern før? Hvis ikke, så er det en flott måte å starte det nye livet på!
Simpleminded Skrevet 19. mai 2012 #23 Skrevet 19. mai 2012 Har han noen hobbyer eller interresser? Her er forloveden veldig bmw-interessert og glad i å bygge minityr-lastebiler. Til morgengave kunne jeg tenkt meg å kjøpe en skikkelig kortholder med bmw-motiv på. Tror det hadde blitt stor stas. Og eventuelt en nøkkelring i samme motiv..
Grønt blad Skrevet 19. mai 2012 #25 Skrevet 19. mai 2012 Ipad ville vel alle menn blitt glad for Langt fra alle. Det er mange menn som ikke er interessert i å ha mac/iPad/iPhone.
Carline Skrevet 19. mai 2012 #26 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Pro-timer til han som likte golf Her blir det nok billetter til old trafford.... Endret 19. mai 2012 av Carline
augustbrud2013 Skrevet 21. mai 2012 #27 Skrevet 21. mai 2012 hvis man har ett budsjett på 1000 kr? forslag til gave til mannen? Det lurer jeg også på! Man finner jo lett et smykke e.l til damer for tusenlappen, men HVA kjøper man til han for denne summen? Alle mine gode ideer koster godt over det tredobbelte.. For de med litt større budsjett på morgengaver var det jo veldig mange gode forslag her. Hadde nok gått for klokke/ipad/golfkøller/reise/old trafford etc.. Det får bli ved en senere anledning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå