Gå til innhold

Skal? skal ikkje?  

16 stemmer

1. 1. Burde eg ta han tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vil ikkje akkurat si at eg er en person som har problemer med kjærlighet og sånt, eg har bare problemer med mennene eg finner.

Den siste skal eg fortelle om no.

Han begynte eg å få kontakt med i oktober 2011, og vi sendte meldinger, snakket på telefonene og bestemte oss for å møtes til slutt.

Vi møttes på en sånn online dating side.

Så vi møttes i desember 2011, og det første møte gjekk bra. Han virket som en skikkelig grei kar, og vi ville det samme i et eventuelt forhold, og hadde masse til felles.

Så datet vi i to måneder, og det var to fine måneder. Siden han jobber offhsore noken veker om gonger, betydde ikkje det at det var lite kontakt. Han ringte meg kvar dag, eller vis han ikkje klarte å ringe en dag, så sendte han meg alltid en "unnskyld for at eg ikje ringte idag, men eg har jobbet så masse idag". Var alltid noke sånt.

Så begynte vi å snakke om at vi skulle møte foreldrene til kvarandre, og ungene til kvarandre, og sånne ting. Men vi var ikkje blitt ilag ennå.

Så reiste han på en liten tur til faren sin, og eg skulle egentlig vere med, men så måtte eg jobbe.

Så eg sendte melding til han mandagen, dagen etter at han reiste og spurte han korleis det går med han.

og da fortalte han meg at det går bra med at eksen hadde begynt å mase.

Og da tenkte eg med en gong at eg blir no dumpet.

Og det stemte. To timer etter at eg fekk den siste meldingen med han så ser eg på FB at han var blitt ilag med eksen. TO minutt etter det slettet han meg som venn. Og tre veker etter så begynner han å sende meg meldinger igjen.

Ja, han har begynt å sende meldinger til meg igjen. Han seier han savner meg, og at han gjorde det slutt med eksen igjen bare dager etter at de vart ilag.

Og no sitter eg og er usikker på om eg skal ta han tilbake igjen, eller om han bare skal ha det så godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får en følelse av at du kommer til å slite med denne eksen - forever!

La ham ha det så godt, uten deg, og gå videre.

• Liker 2
Skrevet

Får en følelse av at du kommer til å slite med denne eksen - forever!

La ham ha det så godt, uten deg, og gå videre.

Det skal eg gjer ;)

Skrevet

Denne fyren høres ut som en skikkelig vinglepetter som det blir vanskelig å stole på framover. Stemte nei, jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk vet godt hva de vil, men det er for få slike damer.

Gjest Huskatta
Skrevet

Jeg stemte nei.

Jeg har tro på å gi folk en sjanse men denne fyren oppførte seg så tarvelig og feigt at jeg hadde ikke tatt han tilbake.

Han får bare ha det så godt!

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Han ble bare plutselig sammen med eksen og slettet deg fra facebook og så var det over og ferdig snakka?

Nei, han kan bare drite og dra, det er ikke noe å lure på engang!

• Liker 1
Skrevet

Han ble bare plutselig sammen med eksen og slettet deg fra facebook og så var det over og ferdig snakka?

Nei, han kan bare drite og dra, det er ikke noe å lure på engang!

Ja, eg sendte han en melding på en mandag og lurte på korleis helga hans hadde vore, siden vi ikkje var sammen den helgen pga han hadde ungene sine.

så sa han at han hadde fått mykje å tenke på siden eksen hadde begynt å sende meldinger, men han viste ikkje helt kva han ville ennå.

To timer etter den meldingen der det sto at han ikkje viste kva han ville så såg eg på face at han og eksen var blitt ilag.

Så slettet han meg, så hørte ikkje eg noke på tre veker før han plutselig sender meldinger halv fire om morgonen der det sto at han savnet meg.

AnonymBruker
Skrevet

Han der fortjener ikke en ny sjanse for å si det sånn! Det er dårlig behandling på høyt nivå!

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

For en dust... Han ble sikkert dumpa av eksen sin og kommer krypende tilbake nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...