AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Er på jakt etter et leav-in produkt til håret som kan gjøre det mykt og beskytte mot skade, så jeg vil gjerne høre deres anbeaflinger
Kirby Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg bruker en leave-in spray fra KMS California som skal redusere tørketiden når jeg føner håret, den gir også varmebeskyttelse og litt fuktighet - er fornøyd med den Endret 3. mars 2012 av Kirby
Gjest Daenerys Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Har nettopp begynt å bruke Maroccanoil, og det fungerer bra for meg. Gjør håret mitt rettere (har litt bølger), og at det ikke blir så delt i løpet av dagen. Fornøyd!
plekterm Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Bruker Redken extreme anti-snap, funker kjempebra.
Amanlis Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Har nettopp begynt å bruke Maroccanoil, og det fungerer bra for meg. Gjør håret mitt rettere (har litt bølger), og at det ikke blir så delt i løpet av dagen. Fornøyd! Den bruker jeg også. Er kjempefornøyd med den. Håret blir lett og ikke så elektrisk.
FantasDick Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Maroccanoil. Og varmebeskyttelse om jeg skal glatte/krølle.
-Fiona- Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Bruker den K-PAK color therapy tror jeg den heter. Får så fantastisk mykt og godt hår av den!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Moroccanoil-oljen først, deretter Kérastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk. Denne er bare best.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Moroccanoil-oljen først, deretter Kérastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk. Denne er bare best. MÅ man føne håret etterpå?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har denne saken her: http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Leave-In-Protectant-to-Prevent-Damage-250ml. Og den er drøyere enn drøyest i bruk, kan ikke huske når jeg kjøpte den flaska egentlig, og den tar jo aldri slutt. Fungerer veldig bra.
Gjest Andria Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Jeg veksler mellom to: Joico K-Pak Reconstruct Liquid Reconstructor og Schwarzkopf Professional Seah Hairspa Mineral Spritz. Begge lukter herlig og gjør håret mykt.
challenger Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Jeg bruker Tigi Smoothing Lusterizer etter hårvasken. Den motvirker frizzy hår og gjør det mykt. I tillegg så lukter den helt fantastisk godt, noe godteri av et eller annet slag. Får lyst til å spise opp håret:p
Gjest kittycat Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 alle som har prøvd den elsker jo maroccan oil, så der har du en super en til 300 kr. Eg bruker et serum fra Phc, Kicks-butikken. Utrolig bra som gjør håret ditt mykt, silkete! Må ikkje tas i hodebunnen siden det blir fett. Altså jo mer du tar, jo mer fettete blir det. Men i hovedsak i tuppene. Eg tar mer oppi håret enn tuppene for man kan ikkje reparere skadet hår, men forebygge! Så den koster 95 på Kicks og har b5-vitamin og er veldig bra <3
håpefullprøver Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Veksler mellom denne http://www.redken.com/products/haircare/extreme/extreme-anti-snap og Maroccan oil!
challenger Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 alle som har prøvd den elsker jo maroccan oil, så der har du en super en til 300 kr. Eg bruker et serum fra Phc, Kicks-butikken. Utrolig bra som gjør håret ditt mykt, silkete! Må ikkje tas i hodebunnen siden det blir fett. Altså jo mer du tar, jo mer fettete blir det. Men i hovedsak i tuppene. Eg tar mer oppi håret enn tuppene for man kan ikkje reparere skadet hår, men forebygge! Så den koster 95 på Kicks og har b5-vitamin og er veldig bra <3 Jeg har prøvd den, men elsker den absolutt ikke!! Lukter helt forferdelig..
bobbi Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 Bruker Redken extreme anti-snap, funker kjempebra. Bruker også den, fungerer kjempebra
Chocoholic Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Jeg veksler mellom Joico K-Pak Reconstruct Liquid Reconstructor som gjenoppbygger og beskytter håret, og Morrocanoil oil treatment som gir fukt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 MÅ man føne håret etterpå? Neida Den bryr seg ikke Jeg føner aldri håret, men bruker av og til rettetang så derfor tar jeg den alltid i håret i tilefelle jeg jeg bestemmer meg for å rette det. I tillegg føler jeg den beskytter mot andre ting også. Som en slags leave-in balsam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå