Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter et leav-in produkt til håret som kan gjøre det mykt og beskytte mot skade, så jeg vil gjerne høre deres anbeaflinger :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*leave-in

Skrevet (endret)

Jeg bruker en leave-in spray fra KMS California som skal redusere tørketiden når jeg føner håret, den gir også varmebeskyttelse og litt fuktighet - er fornøyd med den :jepp:

Endret av Kirby
Gjest Daenerys
Skrevet

Har nettopp begynt å bruke Maroccanoil, og det fungerer bra for meg. Gjør håret mitt rettere (har litt bølger), og at det ikke blir så delt i løpet av dagen. Fornøyd! :)

Skrevet

Bruker Redken extreme anti-snap, funker kjempebra.

Skrevet

Har nettopp begynt å bruke Maroccanoil, og det fungerer bra for meg. Gjør håret mitt rettere (har litt bølger), og at det ikke blir så delt i løpet av dagen. Fornøyd! :)

Den bruker jeg også. Er kjempefornøyd med den. Håret blir lett og ikke så elektrisk.

Skrevet

Redken smooth down og miracle oil. veldig fornøyd :)

Skrevet

Maroccanoil. Og varmebeskyttelse om jeg skal glatte/krølle.

Skrevet

Bruker den K-PAK color therapy tror jeg den heter.

Får så fantastisk mykt og godt hår av den!

Gjest Andria
Skrevet

Jeg veksler mellom to: Joico K-Pak Reconstruct Liquid Reconstructor og Schwarzkopf Professional Seah Hairspa Mineral Spritz. Begge lukter herlig og gjør håret mykt. :)

Skrevet

Jeg bruker Tigi Smoothing Lusterizer etter hårvasken. Den motvirker frizzy hår og gjør det mykt. I tillegg så lukter den helt fantastisk godt, noe godteri av et eller annet slag. Får lyst til å spise opp håret:p

Gjest kittycat
Skrevet

alle som har prøvd den elsker jo maroccan oil, så der har du en super en til 300 kr.

Eg bruker et serum fra Phc, Kicks-butikken. Utrolig bra som gjør håret ditt mykt, silkete! Må ikkje tas i hodebunnen siden det blir fett. Altså jo mer du tar, jo mer fettete blir det. Men i hovedsak i tuppene. Eg tar mer oppi håret enn tuppene for man kan ikkje reparere skadet hår, men forebygge! Så den koster 95 på Kicks og har b5-vitamin og er veldig bra <3

Skrevet

alle som har prøvd den elsker jo maroccan oil, så der har du en super en til 300 kr.

Eg bruker et serum fra Phc, Kicks-butikken. Utrolig bra som gjør håret ditt mykt, silkete! Må ikkje tas i hodebunnen siden det blir fett. Altså jo mer du tar, jo mer fettete blir det. Men i hovedsak i tuppene. Eg tar mer oppi håret enn tuppene for man kan ikkje reparere skadet hår, men forebygge! Så den koster 95 på Kicks og har b5-vitamin og er veldig bra <3

Jeg har prøvd den, men elsker den absolutt ikke!! Lukter helt forferdelig..

Skrevet

Bruker Redken extreme anti-snap, funker kjempebra.

Bruker også den, fungerer kjempebra :)

Skrevet

Jeg veksler mellom Joico K-Pak Reconstruct Liquid Reconstructor som gjenoppbygger og beskytter håret, og Morrocanoil oil treatment som gir fukt.

AnonymBruker
Skrevet

MÅ man føne håret etterpå?

Neida :) Den bryr seg ikke ;)

Jeg føner aldri håret, men bruker av og til rettetang så derfor tar jeg den alltid i håret i tilefelle jeg jeg bestemmer meg for å rette det. I tillegg føler jeg den beskytter mot andre ting også. Som en slags leave-in balsam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...