Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Saken er den at når jeg skal prøve med på å legge eyeliner for å få "katteøyne" som f.eks dette, så ender jeg opp med å se ut som dette i stedet :sukk:

Er det kun teknikk det er snakk om eller bruker jeg feil eyeliner(bruker en flytende) ? Noen sminkeflinke damer som har peiling? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Øvelse. Du må lære deg å sminke deg etter øyenformen din :) Jeg kan f.eks ikke ha eyeliner på våtkanten under øyet, da ser jeg gal ut.

Start med en tynn strek, og ta eventuelt mer på om du ser det går. Vær spesielt forsiktig med den siste streken ut, den trenger ikke være tykk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare å øve og ha en stødig hånd. Du kan jo begynne med en eyelinerpenn? De har jo litt tynnere spiss og det blir lettere å være presis.

• Liker 1
Skrevet

Øveøveøve.

Personlig syns jeg det er lettere å legge streken under øyet først, og forlenge denne til vingen - så legge lineren oppe, og fylle ut. Vet ikke hvorfor men syns det er mye lettere å få riktig retning på vingen når jeg startet under øyet :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

svart eyeliner ser som regel så horete ut

Skrevet

svart eyeliner ser som regel så horete ut

Tåpelig kommentar.

Har du sett tutorials om dette på youtube, TS? Jeg syntes det var en fin måte å lære meg å legge flytende eyeliner på i hvert fall. Legger veg noen linker jeg synes viser dette på en god måte:

Skrevet

Sliter med flytende jeg også, og har omtrent gitt opp nå og gått over til å bruke skygger fra MAC som liner nå når gellineren min plutselig tørket ut. Det får jeg til mye bedre (med skråpensel) og jeg vurderer nesten å ikke kjøpe ny gelliner.

Flotte Youtube-lenker, firestarter! Elsker MakeupByEman!!

Gjest Leopard
Skrevet

Jeg brukte selv mye tid på å få det skikkelig til de første gangene.

Å gå til anskaffelse av en flytende eyeliner med hard spiss tupp gjør det lettere for deg å oppnå den "katteøyne" effekten du er på jakt etter. Husk å ta korte strøk om gangen, og påfør så nært vippekanten som du klarer. Begynn innerst og jobb deg utover mot øyekanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...