Belle Skrevet 11. januar 2004 #1 Skrevet 11. januar 2004 Heisan!! Hva med å legge inn en av dine SMS her?? Spennende å se hva nettopp du har i din innboks Her er mitt lille bidrag: Meiningsfylte tanka,velvalgte ord. Tåra som trille til tårefylt jord. Engla som danse bare for dæ. Venna for alltid,du å & æ..!!!
Chiquita Skrevet 11. januar 2004 #2 Skrevet 11. januar 2004 Denne fikk jeg fra en veninne nå nettopp: Dette pikk, Er pikk? En pikk? Fin pikk? Måte pikk? Å pikk? Holde pikk? En pikk? Kåt pikk? Dame pikk? Optatt pikk? På pikk? Les en gang til med dropp pikk!!
Midnattsol Skrevet 11. januar 2004 #3 Skrevet 11. januar 2004 Merry New Year and Happy.. no wait. Happy Merry and New Christmas. Shit no that aint it. Uhh, Merry New Happy and..ah fuck it, u know what I mean ;-)
Belle Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2004 Dette pikk, Er pikk? En pikk? Fin pikk? Måte pikk? Å pikk? Holde pikk? En pikk? Kåt pikk? Dame pikk? Optatt pikk? På pikk? Les en gang til med dropp pikk!! Den var god!!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt hvordan det er å fly.
Gjest sexysadie Skrevet 11. januar 2004 #6 Skrevet 11. januar 2004 Denne kom ifra en elsker jeg hadde i jula. Jeg drømte om deg i natt, du var så kåt at du bare stønnet du ville ha kuk.Så jeg la meg imellom bena dine og lot pikken gli i deg. Du er så deilig og trang. Hilsen Stig.
simsalabim Skrevet 11. januar 2004 #7 Skrevet 11. januar 2004 Ei jente fra Verdaln og ei muslimsk jente satt i ei badstu. Den muslimske sa:jasså,jeg ser du er omskåret du og? Omskyrri næi,på verdaln kalle vi det slitasje.
Skusla Skrevet 11. januar 2004 #8 Skrevet 11. januar 2004 Fikk en kjempe søt en her forleden: Når stjernene skinner, og himmelen er klar, tenk da hvor mange venner du har. Alle er glad i deg på hver sin måte og de som ikke er det; ja de er en gåte! :D
Gjest Moonshadow Skrevet 12. april 2004 #9 Skrevet 12. april 2004 Når snøen råtner og sola skinner og vårkåthet inntar menn og kvinner, når målet er å bli lik en neger, og ruse seg på likør og jæger- DA ER DER PÅSKE!
Gjest Catwoman Skrevet 12. april 2004 #10 Skrevet 12. april 2004 "Påsken er en viktig høytid. La oss reflektere over hvorfor i alle dager vi sluttet å spikre menn opp på treplanker."
Lumiah Skrevet 12. april 2004 #12 Skrevet 12. april 2004 Fikk denne av en venninne: (hun har to barn ) -Små barn sover ikke- de ligger bare til lading!
Gjest MrsL Skrevet 12. april 2004 #13 Skrevet 12. april 2004 Fikk denne av en venninne: (hun har to barn ) -Små barn sover ikke- de ligger bare til lading!
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 12. april 2004 #14 Skrevet 12. april 2004 +.+.")."+."+". "+.+"'."+"'+.+.+ +'.Abracadabra" "_'+,+"'.+,.+"'+ Nope, you're still not naked in my bed! Mange kule her, jeg tror jeg blir nødt å kopiere dem
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2004 #15 Skrevet 12. april 2004 Denne kom ifra en elsker jeg hadde i jula. Jeg drømte om deg i natt, du var så kåt at du bare stønnet du ville ha kuk.Så jeg la meg imellom bena dine og lot pikken gli i deg. Du er så deilig og trang. Hilsen Stig. :oops: Har berre denne på min tlf eg: "Kjøp melk"
@shygirl@ Skrevet 13. april 2004 #16 Skrevet 13. april 2004 Fikk denne av en venninne: (hun har to barn ) -Små barn sover ikke- de ligger bare til lading! Hehe... Sant nok
Ra|cer Skrevet 13. april 2004 #17 Skrevet 13. april 2004 To epler skulle inn på en pub, men i døra sto det en eplenektar! Vennskap er som skolisser, de er knyttet sammen. MEn knutene går jo normalt opp igjen?! Ta det med ro vennen, jeg har knyttet dobbeltknute! :-)
Rufus Skrevet 13. april 2004 #18 Skrevet 13. april 2004 Idag har jeg bare denne på min telefon: Vet du hva det betyr å komme hjem til en praktfull mann som gir deg masse elskov, kjærlighet og ømhet? Det betyr faen meg at du har gått inn i feil hus!
simsalabim Skrevet 13. april 2004 #19 Skrevet 13. april 2004 Som han sa mannen som hadde vært på horehus: ikke for å rakke ner på kjærringa, men fagfolk e no fagfolk....
Gjest Phair Skrevet 13. april 2004 #20 Skrevet 13. april 2004 Denne fikk jeg av min lesbiske venninde: Jeg kommer, homohater:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå