Aurora M. Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Min lenke Jeg har bare en ting å si: Dyrepoliti! 1
Silfen Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har bare en ting å si; forbud mot kjæledyr og tvangssterilisering av alle eksisterende.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Det er vanvittige tilstander og mannen i gata klarer/vil stort sett ikke ta innover seg dagens realiteter. En holdningsendring må skje. Heldigvis har det skjedd ganske mye i Norge over de siste årene, og forhåpentligvis vil det vokse fram en mer kunnskapsrik generasjon med dagens småttiser. Det som er sørgelig å se er hvordan politikere holder igjen pengesekken, og kutter i de skarve kronene som deles ut til dyrevelferd
Gjest Huskatta Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Ja, jeg leste artikkelen i dag. Grusomt! Er enig i det om holdningsendring og et godt utgangspunkt er å starte med egne barn. Jeg kommer ikke til å nøle om jeg ser tilfeller der dyr ikke har det bra. (Mener mishandling og vanskjøtsel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå