Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen av dere som har vært russ og gått i klasse med et år yngre elever? (friår) Når en er russ er alle like gamle som man "egentlig" skal være når man går ut av vgs, eller er det garantert at noen er litt eldre også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du lurer på om det kan være andre der som er eldre enn 18? :klo:

Pga et år som utvekslingselev gikk jeg selv ut av videregående med de som var ett år yngre enn meg (selv om jeg også tok del i feiringen til min 'opprinnelige' klasse året før). Det var vel en håndfull mennesker i tillegg til meg som var over 18, enten pga friår eller fordi de gikk påbygning.

Skrevet

Da jeg var russ var det en del som var noen år eldre som slang seg på. :)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Da jeg var russ var de i klassen min mellom 18 og 23 år, selv var jeg 20. Det var på allmen påbygging.

Det skal en del til at absolutt alle er på samme alder, stort sett så finnes det noen som er eldre også.

Gjest Tirkes
Skrevet

Min VGS hadde klasser for allmennfag, der de fleste var like gamle og noen var ett år eldre og hadde jobbet litt mellom ungdomskole og VGS. Der var også to klasser allmenn påbygg.

Både de vanlige allmennfagelevene og påbyggelevene var rødruss sammen hvert år. Alderen varierte helt opp i tredveåra. Mitt år var eldste påbyggelev 32 år, og h*n deltok ikke på russefeiringen og lite sosialt på skolen, men følte seg kanskje ferdig med det fra tidligere.

Det er ingen regel som sier at man er for gammel, man er russ når man går ut av VGS, vil jeg si. Og kan russefeire eller ikke om man ønsker. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg var et år eldre, og kjenner mange andre som har vært det også...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...