monja Skrevet 11. januar 2004 #1 Skrevet 11. januar 2004 Er det bare meg som ser sånne mimre programmer fra 70/80- tallet? Synes det er kjempegøy med gjennblikk på ting som skjedde da jeg var ung, og det er jo såklart gøy å se hvordan det har forandret seg fram til nå. *gleder meg til "Gylne Tider", fra Norge, på TV2 i kveld*
Usikker Skrevet 11. januar 2004 #2 Skrevet 11. januar 2004 Kjempeflott program Jeg fikk oppleve min ungdom på nytt jeg............ og fikk gjensyn med noen kjekke programledere :Dåne-smily: Men....... de hadde blitt noen år eldre ............ lurer på om andre sier det samme om meg jeg...... :-?
Iselilja Skrevet 11. januar 2004 #3 Skrevet 11. januar 2004 Jeg elsker sånne programmer og satt klistra til tven igår :D
Jinx Skrevet 11. januar 2004 #4 Skrevet 11. januar 2004 :o Åh nei ! Jeg glemte "Fra 1/2 7 til Reser" i går !? Men skal se Gyldne Tider ja
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 Jeg så "Fra halvsju til Reser" i går, og det var SÅ moro å se barndommens helter! Fikk en sånn "HJELP, JEG HAR BLITT VOKSEN OG SITTER OG MIMRER"-følelse, men det var egentlig helt greit... Moro med sånne programmer! K
Grooo Skrevet 11. januar 2004 #6 Skrevet 11. januar 2004 Så fra 1/2 7 til Reser i går, utrolig morsomt! Så litt av reprisen i dag også, gjorde ikke noe å se det enda en gang *ler* Fikk bare sett siste kvarteret av "Gyldne tider" i dag, kommer et i reprise?
Trude29 Skrevet 11. januar 2004 #7 Skrevet 11. januar 2004 Å det var koselig ! Skikklig morro å gjenoppleve så mange gode minner ! Toppers lørdagsunderholdning ihvertfall !
Tusenfryd Skrevet 12. januar 2004 #8 Skrevet 12. januar 2004 Synes begge programmene var storveis! Vi koste oss glugg ihjel begge to.
Redhead Skrevet 12. januar 2004 #9 Skrevet 12. januar 2004 Kjempeflott program Jeg fikk oppleve min ungdom på nytt jeg............ og fikk gjensyn med noen kjekke programledere :Dåne-smily: Men....... de hadde blitt noen år eldre ............ lurer på om andre sier det samme om meg jeg...... :-? Tenkte det samme! Kjempebra program, kosa meg skikkelig!
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. januar 2004 #10 Skrevet 12. januar 2004 Jeg så også begge programmene. Synes det er artig å se tilbake på 70 og 80 tallet. Nyttårsaften 97 så traff jeg Øyvind Mund på Bavallen på Voss, det var litt artig å se a han i virkelighet, å ikke bare på fjernsynet.
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #11 Skrevet 12. januar 2004 Jeg så dem jeg også, syntes det var kjempekoselig og virkelig koste meg med gamle barndomsminner.
Gjest Nicoline Skrevet 12. januar 2004 #12 Skrevet 12. januar 2004 Gyldne tider var helt supert. Utrolig kjekt å se tilbake på Lekestue (selvom jeg aldri har hatt sansen for Vebeke Sæther) ... Lurer på om det kommer i reprise for jeg kunne tenkt meg å tatt det opp på video ...
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2004 #13 Skrevet 12. januar 2004 Satt klistret jeg og, ja! Godt å se at det er andre KG-ere som er akkurat så "opp i åra" som jeg... Så føler jeg meg ikke så antikk lenger...
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #14 Skrevet 12. januar 2004 Godt å se at det er andre KG-ere som er akkurat så "opp i åra" som jeg... Så føler jeg meg ikke så antikk lenger... Jeg synes ikke akkurat 25 er opp i åra da. :blunke: Vi som vokste opp på 80-tallet hadde da også mye glede av dette programmet.
Manon Skrevet 12. januar 2004 #15 Skrevet 12. januar 2004 Fikk ikke sett "Gyldne tider" men satt som klistret lørdagskvelden - og fikk dessuten med meg reprisen på søndag. Men si meg, var ikke Ivar Dyrhaug prikk lik Thomas Gjertsen på klippene fra beg av 80-årene??
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #16 Skrevet 12. januar 2004 Men si meg, var ikke Ivar Dyrhaug prikk lik Thomas Gjertsen på klippene fra beg av 80-årene?? Ja, det var akkurat det jeg også sa, men samboeren min var ikke enig.
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2004 #17 Skrevet 12. januar 2004 Jeg så også begge programmene. Synes det er artig å se tilbake på 70 og 80 tallet. Nyttårsaften 97 så traff jeg Øyvind Mund på Bavallen på Voss, det var litt artig å se a han i virkelighet, å ikke bare på fjernsynet. ...Øyvind Mund gir uttrykket "høy og mørk" ny mening...med vekt på det første
pusla Skrevet 12. januar 2004 #18 Skrevet 12. januar 2004 Jeg elsker slik mimring, men jeg føler meg litt gammel av det også
Gjest Virvel Skrevet 13. januar 2004 #19 Skrevet 13. januar 2004 Det var i hvert fall veldig godt å se den noe yngre utgaven av Bertine Zetlitz - jeg var ikke den eneste som så sånn ut! Hvis vi hadde vært like gamle tror jeg vi glatt kunne ha gått for å være tvillinger, jeg var helt lik da jeg var på den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå