AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 hei! jeg er ei 21 år gammel jente som opplever til tider håravfall. dette har foregått nå i 8 måneder... har vært hos legen, men han sier at alt er i orden. før hadde jeg tykt hår, men nå har jeg mistet en del og mister også hver dag. for tre måneder siden begynte jeg å ta tran og det hjelper litt. har også prøvd forskjellige sjampoer, men de funker ikke, har bare kastet bort masse penger. har en følelse av at dette begynte for noen år siden da jeg begynte å ta antibiotika for å få renere hud i ansiktet, men så begynte jeg etter hvert å få flass. hudebunnen ble veldig tørr og jeg begynte å klø skikkelig. i sommer hadde jeg min første sommerjobb og stresset ekstremt mye, var redd for å bli sparket. jeg vasket også håret hver dag og fønet det for å få bort flass. vet ikke helt hva som er årsaken. jeg prøver til tider å spise sunt.noen som vet om noe som funker? jeg er ikke så kjempestresset for å miste hår og sånt, har kommet over denne fasen. for det er ikke noe vits i å stresse i og med at alt bare blir verre...
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Gå til legen igjen og få tatt nye blodprøver. Prøv å ikke vask håret hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå