Gjest yojo Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 JC, ble borte fra denne byen for noen år siden. Når jeg har vært i andre byer, så er det ALLTID mye salg. Er den på vei til å legges ned? Elsker nemlig buksene derfra, og de får man vel ikke andre steder?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Har ikke sett jc på mange år Var i Tønsberg i julen hvertfall.. Og i Oslo..
Sukkerklumpen! Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Nå skal alle JC butikker legges ned og ut av markede, har en JC butikk i Molde. Men Selger seg ut nå
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Er det et annet sted de selger crocker jeans?? Jeg elsker dem!!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Er det et annet sted de selger crocker jeans?? Jeg elsker dem!! Disse? kanskje? :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Disse? kanskje? :gjeiper: Hehe, ja, da blir det ikke det samme. Angrer for at jeg ikke kjøpte ALLE når jeg var i butikken sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå