Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for pynting i kirken.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal betale 400 for pynting, er dette dyrt?12

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Vi betaler for leie av kirken, og da er pyntingen inkludert....12

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke tenkt å betale noe for pynting av kirken. Dersom du gifter deg på sommeren er det masse flotte blomster å hente ute i naturen.

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Hvilken blomsterdekoratør bruker dere, Scorpion73? Vi var hos Sissels blomster og fikk beskjed om at de tok 1200 kroner for å ordne kirken... Men hvis det er noen som pynter og fikser for bare 400 så vil jeg gjerne ta kontakt med dem icon_smile.gif

12

Skrevet

Snorkfrøken:

Det er sissels blomster som skla pynte kirken og det koster 1200 kr, men vi er tre brudepar den dagen, så når vi spleiser så blir det 400. Synes dette egentlig er en veldig grei pris jeg, for da slipper jeg å tenke på at det også skal ordnes, og organiseres.

Foresten Snorkfrøken, vet du noe om man må betale for lysene i kirken?

12

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Åja, men da er det jo 1200 som egentlig skal betales - ikke 400.

De fikser med lys og blomster og alt mulig, så dere trenger ikke å tenke på noe. Vi var inne i kirken og snakket med organister og så på lysestakene da vi var der oppe - det er så flott der inne! Gleder meg utrolig icon_biggrin.gif12

Skrevet

Hei ! Hos oss i Nittedal skal dem ha 2.000 for pynting av kirken !!! Vi er to stykker som skal gifte oss 01 juni ( ikke lenge igjen nå ) så vi spleier.

Da får vi med oss en stor blomsteroppsats hjem ( det er 3 store oppsatset, hvor vi får en hver og en blir igjen i kirken som en gave - siden kirken er gratis ) Videre så er det blomster på de 5 første benkeradene samt løse blader på gulvet. I mellom vår vielse ( hun først og jeg etterpå ) så blir blomstene freshet opp og stelt med og nye blomsterblader strødd på gulvet.

Synes egentlig det var litt dyrt, men shit au. Det blir vel fint icon_smile.gif 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er billig med 400,- på hver, må vel være vanskelig å komme noe billigere ut når det er proffer som pynter.

Da vi giftet oss betalte vi 2000,- til blomsterhandleren. Vi skulle spleise med et annet par som IKKE HAR BETALT SIN DEL, snart 2 år siden vi giftet oss nå.

Snakker om badtaste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...