Gjest Dagdrømmer Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Hei! I det siste har jeg merket at jeg har begynt å interessere meg for en bekjent i vennegjengen. Han er kjempekjekk og virker hyggelig mot meg, men kan kanskje oppfattes som litt frekk av andre. Jeg har egentlig veldig lyst til å bli bedre kjent med han, og ja, kanskje utvikle en liten flørt med tiden. Han er VELDIG data- og spillinteressert mens jeg er veldig sosial og aktiv og har ikke peiling på sånt. Det virker heller ikke som om han interesserer seg for jenter noe særlig. Han har iallefall ikke vist noe spesiell interesse for meg, men vi kjenner hverandre knapt. Jeg har tidligere på fest fortalt han er kjekk, noe som han virket glad for, og det virket som om han morer seg veldig med meg da vi var lagkamerater på en spillkveld, men det er ingenting å overanalysere. Uansett, noen tips til hvordan jeg kan bli bedre kjent med han, og kanskje etterhvert få til en flørt etterhvert?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Prat med han på facebook, send melding til han, for å tiltrekke oppmerksomhet, også inviter han på kino? Var iallefall det jeg gjorde med den gutten jeg var interesert i, og nå har vi vert sammen i to år
Okapi Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Vær direkte, spør om han vil være med på noe, og gjør det klart at det er en date. Tror de aller fleste menn ville satt pris på det.
Gjest PiaC Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Vær direkte, spør om han vil være med på noe, og gjør det klart at det er en date. Tror de aller fleste menn ville satt pris på det. Trodde menn likte å jakte jeg
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Vær direkte, spør om han vil være med på noe, og gjør det klart at det er en date. Tror de aller fleste menn ville satt pris på det. Forutsatt at man selv er interessert, ja. Ellers ikke. 1
medusa88 Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Eg var på akkurat det stadiet for en stund tilbake. Var intressert i en gut som var veldig data og spillegal, mens eg er en sånn person som er sosial og aktiv. Det eg gjorde var å arrangere filmkvelder med heile vennegjengen, også sende melding til han på FB og spør om han kjem, og at eg ville ha likt vis han kom osv. På den måten vart vi kjent på "trygg grunn" kan eg si. Man blir kjent når andre er til stede uten å føle seg stresset over at man ikkje har noke å sei. For da har man de andre i vennegjengen som kan starte en samtale. Også finner man fort ut dersom han virker intressert, men det er vanskelig å finne sånt ut med sånne karer, for de har gjerne ikkje så stor sosial kompetanse når det kjem til å snakke med jenter. Men håper det ordner seg for dere
Okapi Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Trodde menn likte å jakte jeg Det gjelder bare teite menn.
Gjest .-L-. Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Spør om dere skal game sammen så får han nokk øynene opp . Hvis du vil innponere kan jo du feks finne ut ka han spiller å prøve å sette deg inn i det. Dam tror det kunne gjort et stort inntrykk asso xD. Hadde vært artig å se om det hadde funket
Gjest Dagdrømmer Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Eg var på akkurat det stadiet for en stund tilbake. Var intressert i en gut som var veldig data og spillegal, mens eg er en sånn person som er sosial og aktiv. Det eg gjorde var å arrangere filmkvelder med heile vennegjengen, også sende melding til han på FB og spør om han kjem, og at eg ville ha likt vis han kom osv. På den måten vart vi kjent på "trygg grunn" kan eg si. Man blir kjent når andre er til stede uten å føle seg stresset over at man ikkje har noke å sei. For da har man de andre i vennegjengen som kan starte en samtale. Også finner man fort ut dersom han virker intressert, men det er vanskelig å finne sånt ut med sånne karer, for de har gjerne ikkje så stor sosial kompetanse når det kjem til å snakke med jenter. Men håper det ordner seg for dere Det var ikke dumt, jeg skal prøve å arrangere litt spill- og filmkvelder fremover
Gjest Dagdrømmer Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Da har jeg hatt filmkveld og blitt litt bedre kjent med han kjekke. Fikk til og med en hadet bra-klem denne gangen, noe som er en forbedring da vi veldig sjeldent snakker sammen i sosiale lag og ihvertfall ikke gir hverandre klemmer til vanlig. Da er det bare å håpe på at kommende helg blir bedre:)
Gjest Dagdrømmer Skrevet 8. mars 2012 #11 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Folkens, nå trenger jeg råd! imorgen skal jeg holde fest, og blant annet han kjekke kommer også. Jeg tenkte jeg skulle arrangere litt spill som Alias og poker osv, for å gjøre kvelden litt mer sosial for alle og mindre "rølpete". Noen tips til hvordan jeg kan flørte litt med han og vie han litt oppmerksomhet uten at det blir for åpenbart at jeg er interessert? Jeg vil liksom ikke skape "klein" stemning under kvelden eller virke innpåsliten. Endret 8. mars 2012 av Dagdrømmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå