AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Hei! Jeg har lyst til å skaffe meg sommerjobb i sykehjem/eldreomsorg og lignende. Jeg er en odontologistudent og har hørt at de ofte tar inn helseutdannings-folk på sykehjem o.l. Mange av medstudentene mine har fått slike jobber. Det virker spennede og er litt relatert til det jeg studerer Hvor er det jeg kan finne disse stillingene og hvordan bør jeg gå fram? Tusen takk på forhånd!
Gjest BettyBoop Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Hei! Jeg har lyst til å skaffe meg sommerjobb i sykehjem/eldreomsorg og lignende. Jeg er en odontologistudent og har hørt at de ofte tar inn helseutdannings-folk på sykehjem o.l. Mange av medstudentene mine har fått slike jobber. Det virker spennede og er litt relatert til det jeg studerer Hvor er det jeg kan finne disse stillingene og hvordan bør jeg gå fram? Tusen takk på forhånd! Sykehjem florerer det av. trapp opp på et sykehjem du har lyst til å jobbe på, spør om å få snakke med sjefen og ta gjerne med CV. Sikker på at hun vil bli overlykkelig for at du vil jobbe der og ser ikke for meg at det skal mye til før du får jobb. Jeg søkte sommerjobb på et sykehjem. Var ikke begynt på noen utdannelse ennå, og jeg fikk beskjed på dagen at jeg fikk den.
Papierschere Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Ligger ofte ute sommerjobber til sykehjem på kommunene sine nettsider. Så du kan jo gå inn på nettsida til kommunen du ønsker sommerjobb i, og se om de søker etter sommervikarer Er også lurt å få gjort det ganske kjapt, slik at du ikke risikerer å sitte uten jobb i sommer!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Slike stillinger blir ofte utlyst på kommunen sine nettsider, samt i lokalavisen.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Vil bare ikke at du skal ha feil forventninger, da vikarer ofte må ta seg av forefallende arbeid som skyllerom, oppvasken, fylle opp lager osv. Men jeg har selv hatt sommerjobb på sykehjem, og selv om det ikke akkurat var spennende, var det veldig koselig!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Vil bare ikke at du skal ha feil forventninger, da vikarer ofte må ta seg av forefallende arbeid som skyllerom, oppvasken, fylle opp lager osv. Men jeg har selv hatt sommerjobb på sykehjem, og selv om det ikke akkurat var spennende, var det veldig koselig! Sånn er det aboslutt ikke hvor jeg jobber. Vi assistenter/vikarer gjør akkurat det samme som alle andre, også rapportskriving når man blir litt bedre kjent. Alle hos oss må ta skyllerom, fylle opp lage og rom, stell, og lage tørrmat og rydde etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå