AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 For en god stund siden så ble jeg dumpa til fordel for en annen. Jeg vet at en skal ikke bruke tiden på å erge seg over å ha tapt en kamp, men jeg gjør det det likevell for å høre hva dere medsøstre mener om dette: Problemstillingen er følgende: Jeg har blitt dumpet til fordel for en annen. Er det litt for j****lig å tenkte at en får håpe at det forholdet ryker slik at en annen en kunne fått en mulighet til å vinne vedkommende tilbake?
Sommerdans Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Jeg skjønner at du tenker sånn. Ville nok antagelig også ønsket det. Allikevel vil jeg råde deg til å få tankene på noe annet. 2
Gjest NozMonster Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 nei, jeg synes ikke det, man kan jo tenke hva man vil synes den tanken der var rimlig uskyldig, så om jeg bretter ut mine tanker for deg, så hadde jeg nok fremstått som en jævel 1
Aldrisur Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Prøv en liten klype voodoo, en dose ganning og et par liter giftig heksebrygg og så ønsker du henne dit pepperen gror! Føler med deg
nettvenninnen Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Nei, det eneste j**lige her er at du finner deg i å være nr to. 1
MsMax Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 Første jeg tenkte er at VIL du virkelig være andrevalget? Du har blitt valt bort før for noen "bedre",så da kommer det nok helt sikkert til å skje igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå