AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jeg er en voksen dame som på kort tid har opplevd mye vondt. Det er barn, dyr og familie. Jeg håndterer det ikke. Drikker hver dag og tar sovetabletter for å sove. Hvor er Gud? Jeg har bedt til han, bedt om tilgivelse for dårlige valg jeg har tatt. Bedt til han for å spørre om en mening med det han prøver mitt barn og meg med. Men foreløpig er det ingen svar. Hvor kan en egentlig finne svar? Noen som vet?
Ryvre Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Gud finnes ikke, men ta kontakt med en psykolog. De får du svar fra, de kan hjelpe deg, få livet ditt på rett kjøl igjen, hjelp til å sortere tankene og tillater deg å gråte ut. Ring legen din på mandag, forklar i korte trekk hvorfor du vil ha henvisning til psykolog. 2
Testosteron Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Bedt til han for å spørre om en mening med det han prøver mitt barn og meg med. Hvorfor mener du det er Gud som "prøver" deg og barnet ditt? Hvorfor kan dette ikke heller være konsekvensen av dine egne handlinger?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Hvorfor kan dette ikke heller være konsekvensen av dine egne handlinger? Eller konsekvensen av uheldige omstendigheter som hverken TS eller Jahve har noe som helst ansvar for? 2
Gjest Elyssa Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Gud 'prøver ingen med onde ting' Jeg tror nok også du burde ta en tlf til legen. Høres ut som om du trenger et pusterom og noen å snakke med 1
Tullepia Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Jeg er en voksen dame som på kort tid har opplevd mye vondt. Det er barn, dyr og familie. Jeg håndterer det ikke. Drikker hver dag og tar sovetabletter for å sove. Hvor er Gud? Jeg har bedt til han, bedt om tilgivelse for dårlige valg jeg har tatt. Bedt til han for å spørre om en mening med det han prøver mitt barn og meg med. Men foreløpig er det ingen svar. Hvor kan en egentlig finne svar? Noen som vet? Mange opplever at Gud føles fraværende. Ikke alle får svar på de tunge spørsmålene. Men kan hende kveler du de åndelige kanalene med alkohol og tabletter. Våg å kjenne på smerten i stedet for å bedøve den. Kan hende er det der - midt i det svarteste mørke - at stjernen av lys lar seg se og svaret blir tydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 God always answers your prayers, only sometimes the answer is "no".
Tobben70 Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 God always answers your prayers, only sometimes the answer is "no". Very convenient :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå