AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Skal ha sjørøverbursdag for sønnen min, og det inkluderer selvfølgelig skattejakt Men hva er vanlig å ha oppi "skattekista"? Jeg tenkte en liten pose med sjokoladegullmynter til hver, men blir det litt nedtur etter en magisk skattejakt? Men jeg vil jo ikke ha sinte foreldre på nakken om de mener det blir for mye sukker på barna
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Du kan kanskje kjøpe noen billige sjørøver efekter på nille eller lignende å putte i? Så får de noe de kan ta vare på også.
sebastianen Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Sjokoladegullmynter er jo perfekt. Du kan jo ta de ut av posen og legge de i en haug i kista, det ser jo mye kulere ut. Hvis foreldrene sender ungene i bursdag og så klager på at de har spist sukker etterpå burde de kanskje ta seg en realitetsjekk. 3
Gjest Stronger Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Du kan ha sånne tattoveringer som man tar på med vann! Se om du kanskje finner noen tøffe "pirat-tattoveringer" Eller lekefigurer? Jeg vet ikke jeg, men du kan jo gå innom en lekebutikk å se om du finner noe billig, eller en pakke med mange små ting Endret 2. mars 2012 av Stronger 2
sebastianen Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Å å å å sånne plastsverd , de har sikkert noen billige et sted. Så kan man ha fekting etter skattejakten , juuhuuu. ( jeg tror ikke jeg er grodd helt ifra pirater )
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 plastperlekjeder og andre billige juveler! ...og kanskje en hodeskalle?
Kosemose Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Jeg syns det er tullete at barn skal ha med seg ting fra bursdagsselskap. Jeg syns du kan ha masse godteri som barna kan spise av i selskapet i skattekisten jeg 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Å nå ble jeg glad; så mange gode forslag!! Skal sjekke på nille, europris osv om jeg finner billige pirateffekter; både i form av "gods og gull" og snop -TS
Leanne Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Vet ikke hvor gamle barna er, men i barnehagen har jeg med jevnemellomrom "laget" gull til skattejakt for ivrige sjørøvere.. Tar vanlige steiner, sprayer de med gullmaling og graver de ned i sandkassa, bak skuret, ved sklia +++ Barna elsker disse steinene og er stolte når de får med seg gull hjem..
Binta Ba Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Åh, mamman min pleide også å ordne skattejakt:D Da var skatten en liten godteripose til hver..vi hadde ikke allverdens med penger, så fremfor å kjøpe inn maaasse godteri til hele selskapet, gjorde hun det helle på den måten..og det slo an som bare det;) Maten ellers var så enkelt som pølse i brød eller hjemmelaget pizza, og en kake.
Silfen Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Disse her glassteingreiene på Nille som man skal putte i vaser eller noe til pynt er også fine skatter. Diamanter og rubiner, må vite.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Jeg trodde det skulle være gull, diamanter og edelsteiner i ei skattekiste, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå